فرمانده سپاه خارگ گفت: هفته عقیدتی سیاسی فرصتی مناسب جهت معرفی اندیشه های استاد مطهری(ره) است.
کد خبر: ۸۶۶۵۹۴۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، علی دانش آموز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با ذکر ارزش و اهمیت والای مسائل اعتقادی در زندگی شخصی، اجتماعی و سازمانی اظهار داشت: در سالجاری شعار محوری اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل همچنین سبک زندگی اسلامی و الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت که همه مورد تاکید ویژه رهبرفرزانه انقلاب هستند، باید محور برنامه های سخنرانی و تبیینی ما قرار بگیرد .

وی ادامه داد: تهدیدات دنیای غرب از ماهواره و محیط داخل خانه ها فراتر رفته و ازطریق فضای مجازی و شبکه های موبایلی، بسیار سهل الوصول و قابل دسترس شده که متاسفانه بستر مناسبی جهت تخریب بنیان خانواده و دین، اخلاق و مذهب فراهم ساخته است .

دانش آموز تصریح کرد: ما نباید در برابر تهاجم فرهنگی دنیای غرب فقط مشاهده گر باشیم بلکه با استفاده از منابع ومعارف انسان سازاسلام باید به مقابله و خنثی سازی شبیخون فرهنگی دشمن همت نموده و زندگی با پیروی از آراء و اندیشه های شهید مطهری(ره) این فیلسوف کامل  را سرلوحه کار خود قرار دهیم .

علی دانش آموز با تا کید بر ضرورت شناخت اندیشه های شهید مطهری(ره) و استفاده از آنها در کارهای فرهنگی، گفت: متاسفانه شهید مطهری و اندیشه های ناب اسلامی ایشان مورد کم توجهی قرار گرفته که هفته هقیدتی سیاسی فرصتی مغتنم جهت شناساندن و بهره مندی بیشتر از آراء این اسلام شناس برجسته را فراهم خواهد نمود .

 وی تاکید کرد: همکاری بسیج و اداره آموزش و پرورش در این راستا لازم و و ملزوم یکدیگر و بسیارتاثیر گذار خواهد بود .

فرمانده سپاه ثارا... خارگ اضافه کرد: قرار گرفتن هفته عقیدتی درابتدای سال، راهبرد و سبک کار فرهنگی ما را مشخص می کند تا از آثار شهید مطهری(ره) که الگوی یک مسلمان خردمند واقعی و آگاه به تهدیدات فکری و فرهنگی دشمن هستند در اجرای کارهای فرهنگی استفاده لازم و بهینه را ببریم .

گفتنی است طی هفته عقیدتی سیاسی و بزرگداشت مقام معلم که همزمان با سراسر کشور ازیازدهم تا هفدهم اردیبهشت ماه در جزیره خارگ برگزارمی شود، تعداد پنجاه برنامه مختلف فرهنگی، سیاسی، ورزشی و علمی  اجرا خواهد شد .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها