خبرهای داغ:
رئیس مجمع بسیج شهرستان فامنین گفت: عناوین برنامه‌های مصوب در کارگروه فرهنگی در راستای ارتقاء زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان است.
کد خبر: ۸۶۶۵۸۹۶
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، حجت الاسلام رضا مصباح امروز در مجمع بسیج شهرستان فامنین اظهار کرد: عناوین برنامه‌های مصوب در کارگروه در راستای ارتقاء زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان است که با نظرات موافق و مخالف حاضرین و اخذ رأی به تصویب نهایی خواهد رسید.

وی افزود: ایجاد ستاد فضای مجازی و حضور موثر در شبکه‌های اجتماعی و پاسخگویی به شبهه‌های جوانان، ایجاد مجتمع فرهنگی و تفریحی بسیج شهرستان، گذراندن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و آموزش آموزه‌های دینی و انقلابی از اهداف این طرح است.

رئیس مجمع بسیج شهرستان فامنین بیان کرد: برنامه منظم اعزام مبلغین و کارشناسان اجتماعی به روستاها و برپایی نماز جماعت در مساجد روستاها با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی و تقویت اعتقادات جوانان در شهرستان مطرح شد.

وی یکی دیگر از طرح‌های مطرح شده را ایجاد کارگاه‌های آموزشی و آشنایی با آسیب‌های ماهواره و مواد مخدر و معضلات اجتماعی مانند طلاق عنوان کرد و ادامه داد: نصب تلویزیون شهری برای انتقال پیام‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی به آحاد مردم نیز، یکی دیگر از مصوبات است.

در پایان نیز با بیان نظرات مخالفان و موافقان مصوبات به شور گذاشته شد و با اخذ درصد بالایی از رأی حاضرین تصویب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات