خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: مربیان و معلمین باید مطهری وار بصیرت افزایی کنند.
کد خبر: ۸۶۶۵۸۸۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسيج آذربايجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در جلسه ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه خوی، ضمن تبریک روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، بااشاره به نقش سازنده شهید مطهری در انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: در این برهه حساس همه هادیان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج باید مطهری وار در جامعه بصیرت افزایی کنند و روشنگری را وظیفه و تکلیف شرعی خود بدانند و سهم خود را در محقق ساختن حماسه سیاسی ایفا نمایند.

حجت الاسلام محمد رستمی اظهار داشت: شهید مطهری به عنوان الگوی برابر و نیاز ضروری آموزش اعتقادات در جامعه ایران شناخته می شود و این آموزش در نظام ما استراتژیک است.

وی افزود: ذات نظام مقدس ما با آموزش های اعتقادی شناخته می شود و وجه تمایز جامعه اسلامی ایران با همه جوامع بشری در آموزه هایی است که از خالق هستی در قالب قرآن و سنت به ما رسیده است.

حجت الاسلام رستمی اندیشه های ناب استاد را مایع استحکام اعتقادات نوجوانان وجوانان دانست و با تاکید بر انس بیشتر قشرجوان خواستار ترویج مطالعه کتب استاد مطهری در بین سرگروهها ومربیان عقیدتی شد.

وی در پایان سخنان خود به ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی سپاه خوی اشاره نمود و بیان داشت: برگزاری همایش حکمت مطهر و تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی، دیداربا امام جمعه شهرستان خوی، غبارروبی مزار شهدا،دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری اردو و برپایی نمایشگاه از آثار شهید مطهری، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و....را از جمله برنامه های گرامیداشت این هفته برشمرد.

ارسال نظرات