فرماندار ارومیه بر حضور پرشور مردم در دور دوم دهمین دوره انتخابات شورای اسلامی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۶۵۸۷۷
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، عباس حسن خانی در جلسه هماهنگی اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان ارومیه، اظهار داشت: هیات‌های نظارت و اجرایی انتخابات در تلاش برای برگزاری هر چه بهتر دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

وی با اشاره به قوانین موجود در این زمینه، تصریح کرد: افراد فقط می‌توانند در حوزه انتخابیه‌ای که در دور اول دهمین دوره انتخابات شورای اسلامی رای داده‌اند حضور یافته و رای خود را به صندوق بیاندازند و لازم است تا شرکت‌کنندگان به چنین مواردی توجه داشته باشند.

فرماندار ارومیه با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات تاکید کرد و اذعان داشت: آن دسته از افرادی که در دور اول انتخابات شرکت نداشتند نیز می‌توانند در دور دوم دهمین دوره انتخابات شورای اسلامی حضور پرشور داشته و رای خود را به صندوق بیاندازند.

این مسئول با بیان اینکه هیات‌های اجرایی و نظارت و سایر عوامل اجرایی انتخابات امانت‌دار مردم هستند، اظهار داشت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا شاهد برگزاری انتخابات سالم و پرشور در 10 اردیبهشت ماه باشیم.

حسن‌خانی با اشاره به تعداد عوامل اجرایی در دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد: 8 هزار و 500 نفر عامل اجرایی در این دوره از انتخابات حضور داشته و برای اجرای هر چه بهتر انتخابات تلاش خواهند کرد.

فرماندار ارومیه تعداد شعبات اخذ رای را 407 شعبه عنوان کرد و اظهار داشت: باید امکانات و شرایط لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود و امیدواریم مردم نیز همچون دوره‌های گذشته حضور پرشوری را در انتخابات داشته باشند.

ارسال نظرات