مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه تأکید کرد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: فرآیند ساخت پروژه‌های عمرانی شرکت نفت با جدیت پیگیری می‌شود تا در زمان مناسب به بهر‌ه‌‌برداری برسند.
کد خبر: ۸۶۶۵۸۷۵
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اصغر توفیقی در جلسه تبیین سیاست‌‌های ابلاغی در حوزه اقتصاد مقاومتی که در شرکت ملی نفت ترتیب یافت، اظهار داشت: پروژه‌های استراتژیک و مهمی در دست اقدام است، که برای بهره‌برداری به‌هنگام آنها تلاش می‌شود.

این مسئول برای تاثیرگذاری پروژه‌های مورد اشاره به دنبال بهره‌برداری از آنها درراستای تحقق یافتن شعار سال ابراز امیدواری کرد، گفت: روند ساخت و ساز از نزدیک به طور جدی رصد می‌شود.

وی مهم‌ترین پروژه در دست ساخت را انبار نفت شمال غرب کشور عنوان کرد، افزود: این انبار نفت در ارومیه هم‌اکنون ساخته می‌شود، که خوشبختانه بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

توفیقی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بازرگان در بین سایر مرزها یکی از مناطقی به شمار می‌رود، که بالاترین فروش مرزی سوخت را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه سخنان خود ضرورت تلاش برای اجرایی کردن سیاست‌های تسهیل و توسعه صادرات غیرنفتی درراستای جامه عمل پوشاندن به شعار سال مبنی بر «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» را مورد اشاره قرار داد.

این مسئول به کاهش یافتن مدت زمان پایش و فروش سوخت کامیون‌های خروجی مرز بازرگان در مقایسه با سابق اشاره کرد و افزود: این مدت زمان تا اندازه قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

توفیقی استفاده کردن از سیستم نرم‌افزاری بی‌اسt>‌اس و سخت‌افزار جدید «اندازه‌گیری باک‌ خودرو» در مرز بازرگان را مورد اشاره قرار داد، گفت: به این ترتیب مدت زمان پایش و فروش سوخت نسبت به زمان‌های گذشته کاهش یافته است.

وی به ضرورت تلاش برای اجرایی کردن سیاست‌های موجود در این زمینه اشاره و تاکید کرد: باید درراستای جلب خشنودی رانندگان کامیون‌ها گام برداشت، که این مهم در سایه به کار گرفتن تجهیزات جدید امکان‌‌پذیر است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با اظهار اینکه برای سرعت بخشیدن به امور مرتبط با کنترل و نظارت مرزی سامانه مورد اشاره در مرز بازرگان ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: اندازه گرفتن میزان سوخت موجود در باک کامیون‌ها بدون دخالت پرسنل و با استفاده از یک دستگاه انجام می‌گیرد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مزیت‌های بی‌شمار مرزهای استان، بازرگان را یکی از بزرگترین مرزهای زمینی کشورمان عنوان کرد و افزود: بالاترین فروش مرزی سوخت در این مرز صورت می‌‌پذیرد.

وی در ادامه بر ضرورت دقت داشتن مسئولان دستگاه‌های اجرایی مختلف به ویژه نهادهای متولی امور مرزی تاکید و تصریح کرد: لازمه استفاده از مزایای مرز توسعه امکانات در این قبیل نقاط است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه به نام‌گذاری سال جدید با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توسط رهبر معظم انقلاب اشاره و ضمن تاکید بر ضرورت قدم برداشتن در این زمینه، گفت: آحاد مردم باید در این عرصه با عزم جدی گام بردارند.

این مسئول بر ضرورت استفاده بهینه و درست از منابع انرژی و نفت به عنوان یک ثروت ملی تاکید و تصریح کرد: رسانه‌های جمعی باید فرهنگ درست مصرف کردن را در جامعه و بین آحاد مردم به ویژه نسل جدید نهادینه کنند.

ارسال نظرات