خبرهای داغ:

اجرای مرحله سوم اردوی عملی درس آمادگی دفاعی در مدارس میامی و بیارجمند

فرمانده حوزه دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان میامی از اجرای مرحله سوم اردوی عملی در آمادگی دفاعی مدارس شهرستان میامی و منطقه بیارجمند خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۵۸۴۴
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷
محمدرضا طالع زاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی ابراز داشت: اردوی عملی درس آمادگی دفاعی از 5 اردیبهشت ماه به مدت ۱۰ روز در مناطق میامی، کالپوش و بیارجمند در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "یک قطره عرق در زمان آموزش جلوگیری می کند از یک قطره خون در زمان جنگ" سعی و تلاش می شود تا توان دفاعی و ارتقا توانمندی مهارتهای فردی و گروهی دانش آموزان را افزایش دهیم.

فرمانده حوزه دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان میامی تصریح کرد: در این مرحله ۲۲۶ برادر و ۱۸۵ خواهر تحت آموزش قرار می گیرند که دانش آموزان پسر به صورت عینی و در میدان تیر آموزش خواهند دید.

طالع زاری بیان کرد:8 نمره از درس آمادگی دفاعی دانش آموزان در هر نوبت تحصیلی به اردوهای عملی اختصاص دارد که در نوبت اول تحصیلی مرحله اول و دوم اردوهای عملی درس آمادگی دفاعی را شامل می شود و مرحله سوم این اردو نمره نوبت دوم دانش آموزان را تشکیل می دهد.

لازم به ذکر است اردوهای عملی درس آمادگی دفاعی در تکمیل نمودن کتاب درس آمادگی دفاعی دانش آموزان و با مشارکت بسیج دانش آموزی و سپاه پاسداران اجرا می شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها