فرمانده سپاه ناحیه خمین تاکید کرد

احصاء مشکلات و مطالبه‌گری از مسئولین یکی از وظایف مجمع بسیج

فرمانده سپاه ناحیه خمین گفت: ارائه راهکار برای رفع مشکلات و پس از آن مطالبه‌گری از مسئولین از وظایف مجمع بسیج و اجرای تدابیر رهبری و سرعت بخشیدن به تحقق جامعه اسلامی از اهداف اصلی این مجمع است.
کد خبر: ۸۶۶۵۸۲۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۰

سرهنگ پاسدار علیرضا براتعلی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج، با اشاره به تشکیل و اهداف مجمع راهبردی بسیج اظهار داشت: این مجمع از سال 89 با هدف کمک به پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و پیاده نمودن رهنمودهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در سال 89 شکل گرفت.

وی افزود: شناسایی و رفع مشکلات درونی سازمان بسیج و همچنین مشکلات، آسیب‌ها، تهدیدها و فضای فرهنگی سطح شهرستان بخشی از مسئولیت‌های مجمع بسیج است و در نهایت تقویت، توسعه و کمک به رفع این مشکلات و معضلات از وظایف مجمع راهبردی بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه خمین تصریح کرد: مجمع راهبردی ترکیبی از کارگروهای تخصصی و نخبگان بسیجی است و به عنوان یک پشتوانه فکری است که حاصل هم فکری‌ها و ایده‌ها، هم اندیشی‌ها و تعاملات اعضا کارگروه‌هاست و نتیجه آن می‌تواند نقشه راهی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی، دفاعی، اقتصادی و سیاسی برای شهرستان، استان و حتی در سطح وسیع‌تر کشوری باشد.

سرهنگ پاسدار براتعلی با اشاره به نحوه مصوب شدن طرح‌ها در این کارگروه و نقش این مصوبات در رفع مشکلات جامعه گفت: طرح‌های تصویب شده در کارگروه‌ها پس از بحث و بررسی، بازنگری، چکش کاری و تائید در کار گروه تلفیق این مجمع به عنوان طرح عملیاتی به مدیران شهرستان و مدیران بسیج ارائه می‌شود که می‌تواند بازوی کمکی برای مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی افزود: اجرای تدابیر رهبری و سرعت بخشیدن به تحقق جامعه اسلامی از اهداف اصلی مجمع بسیج است و ضرورت تقویت تفکر بسیجی در جامعه حول منویات مقام معظم رهبری از راهکارهای اساسی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن است.

فرمانده سپاه ناحیه خمین کشت زعفران در حمین را حاصل همفکری و ایده‌های نخبگان بسیجی در مجمع بسیج برشمرد و بیان کرد: با توجه به خشکسالی و کمبود آب در خمین با کشت جایگزین، نزدیک به 15 هکتار از زمین‌های این شهرستان زیر کشت زعفران قرار گرفت که توانست در بهبود وضعیت اقتصادی با توجه به وضعیت منابع آبی شهرستان کمک شایانی کند.

سرهنگ پاسدار براتعلی در بخش دیگر سخنان خود به طرح عمار اشاره داشت و افزود: طرح عمار بستری را فراهم آورد تا بصیرت‌افزایی بین مردم و بسیج ارتقاء یابد اجرای این طرح به ویژه در زمان انتخابات مهم است که مردم درانتخاب خود هوشمندانه عمل کرده و فرصت را از فرصت طلبان بگیرند این امر به تقویت و تثبیت نظام کشورمان کمک می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار