جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: یک هزار نفر از صومعه سرا به کنگره ملی 8 هزار شهید استان گیلان اعازم می شوند.
کد خبر: ۸۶۶۵۷۹۳
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
سرگرد سیدجلیل قاسمی با بیان اینکه در راستای برگزاری کنگره ملی هشت هزار شهید استان گیلان جلسات متعددی در این شهرستان برگزار شد، گفت: حاصل این جلسات برگزاری یادواره موضوعی جانبازان، سرکشی از خانواده معظم شهدا و برگزاری بیش از 50 یادواره شهدا در روستاها، بخش‌ها و دهستان‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه از صومعه‌سرا یک هزار نفر به اجلاسیه‌های کنگره ملی 8 هزار شهید استان گیلان اعزام می‌شوند، تصریح کرد: اجلاسیه فرهنگیان در 11 اردیبهشت برگزار می‌گردد که فرهنگیان شهرستان به این اجلاسیه اعزام می‌شوند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه دوازدهم اردیبهشت اجلاسیه جامع زنان برگزار می‌شود و خواهران بسیجی در این اجلاسیه حضور خواهند داشت، خاطرنشان کرد: سیزدهم اردیبهشت اجلاسیه ایثارگران و چهاردهم اردیبهشت بزرگترین و مهمترین برنامه کنگره که برای خانواده معظم شهدا است، برگزار می‌شود.

قاسمی با بیان اینکه در هر اجلاسیه بیش از 5 هزار نفر حضور دارند، اظهار کرد: اعزام یک هزار نفر از صومعه‌سرا به رشت توسط فرمانداری انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برای مسئولان شهرستان‌ها جایگاه تعبیه شده و به هر کسی کارت مخصوص اعطا می‌شود، افزود: از خارج کشور هم در این اجلاسیه حضور دارند.

ارسال نظرات