این بار تقدس‌زدایی و لگدمال کردن باورهای ملت ایران در شب وفات حضرت زینب(س)، ارثیه‌ای به جا مانده از خود فروختگانی که می‌خواهند ملت ایران زیر یوغ استکبار سر خم برآورند تا آنان که خود را ارباب جهان می‌دانند ایران را به رسمیت بشناسند.
کد خبر: ۸۶۶۵۷۷۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۴
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، با نزدیک شدن به روزهای پایانی تبلیغات انتخاباتی در سراسر کشور شاهد آمد و رفت حامیان جناح‌های مختلف سیاسی هستیم کسانی که تا پیش از این نامشان و وعده‌هایشان را از دور می‌شندیم اینک در جمع مردم حضور پیدا می‌کنند تا شاید بتوانند با ایراد سخن نظرات را به خود جلب کنند.

اما در این میان همواره در ایام انتخاباتی کشور شاهد تخریب گروه‌های مقابل بوده و هستیم تخریب‌ها تا جایی پیش رفت که یک‌بار در عاشورای سال 88 شاهد آن بودیم؛ حرمت شکنی به عاشورای حسینی، مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان و شکن مقدسات ملت غیور ایران، ملتی که برای حراست از این ارزش‌ها و مقدسات از فرزند خود گذشتند تا مبادا این ارزش‌ها شکسته شود و به آنچه دشمن می‌خواهد در گذر زمان به فراموشی سپرده شود، ملتی که حاضر هستند همیشه در صحنه باشند تا غیرت ملی و دینی‌شان لگد مال بازی‌های سیاسی جناح‌های مختلف نشود.

اما آنچه این روزها در دانشگاه‌ها و مجامع مختلف شاهدش بودیم حمایت از کسانی است که به نوعی در صدد بودن در سنوات گذشته این ارزش‌ها را تخریب و با ایمان و باور مردم بازی کنند.

کسانی که تا به امروز به درد دل این مردم گوش نداده‌اند می‌خواهند نشنیده مرهمی بر زخم‌های مردمی باشند که تنها در ایام انتخابات برای آنان آشنا هستند؛ فتنه سال 88 را همه خوب به خاطر می‌آورند حوادثی که کم کم می‌رفت تا عمر با برکت انقلاب اسلامی را به ورطه نابودی کشاند اما بار دیگر با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به ساحل امنی نشست و خواب دشمنان را بار دیگر آشفته ساخت؛ اما دست برنداشتند و در خوابی زمستانی فرو رفتند تا بار دیگر در فرصتی مناسب ارز اندام کنند.

هراز گاهی به دنبال این بودند تا بتوانند روزنه‌ای برای ایجاد آشوب و نشان دادن اینکه ملت همراهشان است پیدا کنند که هر بار تیرشان به سنگ خورد.

در انتخابات هفتم اسفندماه 94 بار دیگر فرصت را غنیمت شمرده و درصدد آمدند تا برای اینکه به اصل انقلاب ضربه بزنند وارد صحنه انتخاباتی شوند کلید را در مجلس خبرگان رهبری می‌دانستند؛ ولی باز هم هوشیاری ملت مانع آن شد تا بتوانند به این هدف شوم خود دست پیدا کنند همچنان مصرتر از قبل در صحنه ماندند و برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که از پیش برنامه‌ریزی کرده‌اند روز شماری می‌کنند.

در این مدت کاندیدای انتخاباتی سخن از برنامه‌هایشان برای ملت و رشد انقلاب اسلامی میرانند، مردم نیز هوشیارانه در سخنرانی‌ها حضور پیدا کرده و به تحلیل سخنان آنان می‌پردازند.

در این میان برخی از شهرها و استان‌ها شاهد این هستیم که علف‌های هرز با مهیا شدن شرایط در حال رویدن هستند.

افراد برای دستیابی به اهداف سیاسی خود گویا فراموش کرده‌اند که ملت ایران برای ایمان و انقلابشان می‌جنگند آنان که خود را همرنگ و از جنس این مردم می‌دانند یادشان رفته بود که در یکی از برنامه‌هایشان به دنبال تقدس‌زدایی از آنچه ملت به آن باوردارند، شدند.

شب شهادت عمه سادات در شهرستان ساوه جمعی نزدیک به 150 نفر که در ذهن خود طرفداران بیش از 500 نفر را می‌پروراندند هلهله و سوت و کف را در حمایت دولت اصلاحات سردادند.

شعارهایی که توسط آنان در حمایت از یکی از سران فتنه سرداده شد و دل خانواده‌های شهدا را بار دیگر به درد آورد مادری که برای احیاء اسلام از چهار فرزند خود حتی گذشت تا نسل‌های بعدی شاهد رشد پیشرفت اسلام در پهنه گیتی باشد.

گویا عده‌ای به دنبال تکرار تاریخ هستند ولی فراموش کرده‌اند که ته قصه‌ای را که می‌خواهد تکرار کنند چه بود اینکه ملت همواره لبیک گوی رهبر و ولی فقیه خود هستند و هر بار که نیاز باشد در صحنه حاضر می‌شوند.

شهرستان اراک که به اذعان و اعتراف کاندیدای لیست امید و اصلاح طلبان مهد پرورش بنیانگذار انقلاب اسلامی است که سی و هفت سال پیش مردم زیر پرچمش حضور پیدا کردند و حمایت خود را از نهضت عاشورا و احیاء اسلام اعلام کردند.

مردمی که با وجود اینکه استان مرکزی چهارمین قطب صنعتی کشور است در دوران تحریم فشارهای زیادی را به جان خریده که ایران جاویدان بماند.

کارخانجاتی ثروتمند که هیچ سهمی برای مردم این استان به ارمغان نیاورده، جز بیکاری جوانان بومی‌اش هر بار که گره تحریم‌ها تنگ‌تر می‌شود مردم استان دم بر نمی‌آورند چون می‌دانند ایستادگی در راه حق سخت است تنها صبر پیشه کرده‌اند.

حضور عارف به جمع مردم استان مرکزی بی‌حاشیه نبود حضوری که در آن شاهد شعارهایی در حمایت از سران فتنه و حرمت شکنی به سالروز وفات حضرت زینب(س) بودیم.

کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب(س) نبود جمله‌ای که شنیده‌ایم و به آن باور داریم به راستی چنین است و انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس که برگ زرینی در تاریخ ایران است در امتداد نهضت عاشوراست.

سوت و کف و هلهله در شب شهادت حضرت زینب(س) آیا جایز است؟ آیا سردادن شعارهایی درخصوص شکسته شدن حصر سران فتنه و حمایت واضح از سران فتنه جایز است؟ شورای نگهبان تبلیغ کاندیداها را آیا تا عبور از خط قرمز مجاز می‌داند؟

در برنامه خانم الهه کولابی عضو هیئت رئیسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان کشور در اراک شاهد بیان جملاتی از زبان ایشان بودیم وی انتخابات پی روی را انتخاباتی تاثیرگذار دانسته و ابراز می‌کند "این آرزوها جز با در عرصه ماندن، رای آگاهانه جز با حمایت از جریان اصلاحات مقدور نخواهد بود"

اگر ایشان معتقد به رای آگاهانه مردم هستند پس به این موضوع اعتقاد دارند که نباید رای آگاهانه را در یک جریان خاص سیاسی بدانند.

ایشان ایران را در تهران خلاصه می‌داند ولی گویا فراموش کردند که همین مردم سراسر ایران بودند که در انتخابات دولت دهم بر آنچه مردم تهران تصور می‌پنداشتند خط بطلان کشیدند.

در بین سخنان کولابی می‌توان به برنامه از پیش تعیین شده آنان پی برد از اینکه برای تصاحب رای و رسیدن به خواسته‌های سیاسی‌شان همواره افرادی را در لیست خود برای روز مبادا مهیا و آماده دارند( در لیست 30 نفره اصلاح طلبان که در تهران ارائه شد با وجود شرایط دشوار و رد صلاحیت‌های گسترده محقق شد؛ نشان دادیم ذخیره اصلاح طلبی در کشور غنی بود و توان این را داریم با رد صلاحیت‌ها افراد شایسته و دارای سابقه اصلاح طلبی را در لیست خود جای دهیم)

این خانم در بخش دیگر سخنان خود انتخابات دولت یازدهم از سوی مردم را نتیجه اعتماد مردم به این دولت دانست و دولت یازدهم را دولتی با پرچم تعامل سازنده با جهان خواند و پرچم آشتی با جهان را پرچم ضرورت بازگشتن به جامعه جهانی و خاتمه یافتن تحریم‌ها و رفتارهای ظالمانه‌ای که به ملت ایران تا آن روز شده بود دانست و نتیجه تکمیل انتخاب ریاست دولت یازدهم را به نوعی رای دادن به لیست ارائه شده از سوی دولت امید دانست.

کولابی با حضور خود در دانشگاه صنعتی اراک به تحلیل شرایط سیاسی و روابط ایران در عرصه بین‌المللی می‌پردازد و مدعی می‌شود بایستی الگوی برجام را در روابط منطقه‌ای دنبال کنیم، تجربه به ما نشان می‌دهد چاره‌ای جز این الگو و اعتمادسازی با کشورهای منطقه نداریم که لازمه‌اش تنش در داخل نیست بلکه آرامش و اعتمادسازی در داخل است.

کاندیدای لیست امید در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب در یکی از روستاهای شهر حضور پیدا می‌کند و در سخنان خود تا جایی پیش می‌رود که دایه دلسوزتر از مادر می‌شود و می‌خواهد تا به خاطر تجاوز تفنگداران آمریکایی به آب‌های کشور و دستگیری و رفتار عادلانه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آنان عذرخواهی شود! این جمله وی ملت را به یاد بحث کاپیتولاسیون در دوران رژیم طاغوت می‌اندازد و شاید تجربه‌هایی که در عمل رژیم طاغوت بسیار به منصه ظهور رساند.

مگر نه اینکه مردم خنداب افتخار داشتن آب سنگین را در سینه خود می‌پروراندند و این افتخار چندین ساله را در دولت تدبیر و امید آنان به یکباره از دست دادند.

حال این ملت تا کجا باید پیش روند تا آنجا که زیر یوغ استکبار سر خم برآورند تا آنان که خود را ارباب جهان می‌دانند ایران را به رسمیت بشناسند، ایرانی که با انقلابش در جهان شناخته شد و فریاد آزادی‌خواهی ملتش الگویی برای ملت‌های ستم دیده دنیا شد و بر این باور دست پیدا کنند که می‌توانند با مقاومت حکومت ظلم را به زیر کشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات