خبرهای داغ:
جانشین نماینده ی ولی فقیه در سپاه:
جانشین نماینده ی ولی فقیه در سپاه بازی نخوردن از دشمن را ویژگی روحیه جهادی دانست و خاطر نشان کرد:یک زمانی ما ادبیات امام را دیدیم که وقتی هواپیمای امریکایی برای مذاکره آمد به شدت آنان را پس زدند اما امروز دشمن هر چه می کند ادبیات برخی هنوز سازشکارانه است.
کد خبر: ۸۶۶۵۷۷۳
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ،حجت الاسلام دکتر حاجی صادقی در سپاه پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با گرامی داشت ایام ماه مبارک رجب گفت: مقصد همه ما بندگان تقرب الهی است و ارزش همه ما به این است که در مسیر تقرب باشیم حتی نعمت عظمای دین هم برای این است که انسان را در طی این مسیر راهنمایی کند و گاهی خداوند فرصت هایی به ما می دهد که طی این مسیر راحت تر شود و این سه ماه رجب ،شعبان و رمضان یکی از این فرصت هاست.

حجت الاسلام حاجی صادقی افزود: ما برای پاسداری از انقلاب خیلی بیشتر به این فرصت ها نیاز داریم و باید از اعمال خود ارزیابی داشته باشیم که اعمال ما در طول روز چقدر برای ما تقرب آفرین است.

وی در ادامه گفت: بر اساس آیات الهی اگر کسی در مسیر الهی تلاش کند خداوند هدایتش می کند و راه را به او نشان می دهد و مصداق بارز این آیه مقام معظم رهبری (حفظه الله) هستند که وقتی انسان این ربع قرن رهبری ایشان را مشاهده می کند مصون از خطاست.

دکتر حاجی صادقی براساس آیات قرآن الکریم تشریح کرد: انسان زمانی که اهل تقوا شد شیاطین به صورت گروهی بر او هجمه می برند اما خداوند به او بصیرت می دهد که حقایق را درک کند.

وی با اشاره به شیطان بزرگ بودن آمریکا خاطر نشان کرد: آنها هم با جنگ نرم، حمله به ارکان نظام و نفوذ، در حال هجمه به جمهوری اسلامی هستند و کسی می تواند در مقابل این هجمه ها دوام بیاورد که اتصال حقیقی به خدا داشته باشد و تقوای الهی را مراعات نماید.

جانشین نماینده ی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه عزت اقتدار و توانمندی همه از آن خداست هشدار داد: بسیار ناراحت کننده است وقتی می بینیم که برخی به جای اینکه اقتدار خود را از خداوند بگیرند درجای دیگر به دنبال عظمت و اقتدار می گردند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به هجمه ها و عقده هایی که دشمنان نسبت به مقام رهبری(حفظه الله) دارند گفت: بیست سال پیش یکی از عرفا به من گفت: اراده ی خداوند بر این قرار گرفته که این سید را عزیز بدارد زیرا ایشان عزت خدا و دینش را می خواهد.

دکتر حاجی صادقی با اشاره به دیدار های اخیر رهبری گفت: مقام معظم رهبری (حفظه الله) در این دیدار ها بر حفظ روحیه ی جهادی و انقلابی تاکیدات زیادی فرمودند و ما باید نسبت به این همه تاکیدات حساسیت داشته باشیم که دارد چه اتفاقی می افتد.

جاشین نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: امام خامنه ای(حفظه الله) با اشراف اطلاعاتی و با اشراق نورانی خویش می‌بییند که دشمن زمین خورده، برنامه ریزی پیچیده ای برای زدن ارکان انقلاب ریخته و با ابزار های مختلفی مثل شعار "اعتدال و روزگار مقاومت تمام شده" به دنبال غلبه دادن روحیه ی دنیا طلبی و سازشکارانه به جای روحیه ی جهادی است.

وی در ادامه ترویج روحیه سازش و بی تفاوتی را باعث شکست انقلاب دانست و هشدار داد شعر "گفتمان مقاومت تمام شده"یعنی 18 هزار نفر بیعت کننده با مسلم تماشا چی کربلا بشوندیعنی فقط جان خود را حفظ کن حتی اگر ذلیل شوی.

وی تاکید کرد:مهم ترین ویژگی انقلاب اسلامی روحیه ی جهادی است و روحیه ی جهادی یعنی ایستادن آگاهانه و خردمندانه بر اصول و احکام دین و این جز با تبری و تولی محقق نمی شود.

دکتر حاجی صادقی نخوردن بازی دشمن را ویژگی روحیه جهادی دانست و خاطر نشان کرد:یک زمانی ما ادبیات امام را دیدیم که وقتی هواپیمای امریکایی برای مذاکره آمد به شدت آن را پس زدند اما امروز دشمن هر چه می کند، ادبیات برخی هنوز سازشکارانه است.

وی در پایان تاکید کرد: امروز یکی از رسالت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این است که منادی تربیت روحیه ی جهادی در اقشار مختلف مردم باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها