مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان:

بیشتر از این وقت دولت و ملت را در باتلاق برجام هدر ندهید

در برابر دشمنی که اهل منطق نیست و زبانی غیر از تهدید و تحریم نمی شناسد،نباید مردم غیرتمند را ذلیل کرد.
کد خبر: ۸۶۶۵۷۵۹
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: در برابر دشمنی که اهل منطق نیست و زبانی غیر از تهدید و تحریم نمی شناسد،نباید مردم غیرتمند را ذلیل کرد.

امین بیات افزود: سه سال قبل که انتخابات برگزار شد و با رای شکننده 51 درصد دولت سازش بر سر کار آمد و زمزمه تغییردر سیاست خارجی از مقاومت به تنش زدائی و تعامل با دنیا شروع شد.

وی اظهار داشت: قول های واهی 100 روزه رئیس جمهور منتخب و وعده های ریز و درشت و گره زدن همه چیز حتی آب خوردن و نان مردم به مذاکره از طرف دلدادگان غرب، علیرغم هشدارهای رهبری در عدم اعتماد به آمریکا و عهد شکن بودن استکبار، مذاکرات با 5+1 آغاز شد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان ادامه داد: در یک پروسه از پیش تعیین شده در ژنو توافق اولیه صورت گرفت و در لوزان پیش نویس آمریکا تایید شد.

بیات با اشاره به اینکه همان زمان دلسوزان انقلاب و کشور هشدار دادند که نتیجه مذاکرات چیزی جز از دست دادن کل فنآوری هسته ای و زیاده خواهی استکبار و تضعیف جمهوری اسلامی نخواهد بود، گفت: امروز نزدیک به یک سال از امضای برجام می گذرد و طرف ایرانی به همه تعهدات خود فراتر از برجام عمل کرده است.

بیات تصریح کرد: ولی طرف غربی با عهد شکنی و دبه درآوردن های پشت سرهم حتی تحریم سوئیفت را نیز برنداشته تا کالاهای بنجل خارجی را وارد کشور کنند.

وی با بیان اینکه به نقل رئیس بانک مرکزی تقریبا هیچ اتفاقی با برجام در کشور نیفتاده است، افزود: رئیس جمهور و همسنگران اصلاحاتی شان که تمام ظرفیت خود و کشور را به برجام گره زده اند، به جای برگشت و جلوی ضرر را گرفتن، مدام فرافکنی کرده و با حمله به منتقدان دلسوز به توجیه اقدامات زیاده خواهانه و گستاخانه آمریکا می پردازند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان ادامه داد: مار را چه شده است که پس از 37 سال مقاومت و چشیدن طعم پیروزی حاصل از مقاومت،چنین ذلیلانه باید حق خود را از مستکبر درخواست کنیم، تا کی باید رژیم جنایتکار عربستان گستاخی کند و ما لبخند بزنیم.

بیات تصریح کرد: تا کی با وعده های سر خرمن مردم را فریب دهیم و تحقیرهای آمریکا را تحمل کنیم و ظرفیت های بزرگ داخلی خود را نادیده بگیریم.

وی گفت: لذا به مسئولان توصیه می کنیم هر جا جلوی ضرر گرفته شود، منفعت است و در زمان باقی مانده سرمایه و وقت کشور را تلف نکرده و با تمسک به توان داخلی و تکیه بر نیروی انسانی توانمند و هوشمند اقتصاد را از درون بسازیم و بیشتر از این در وقت دولت و ملت را در باتلاق برجام هدر ندهید .

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان خاطرنشان کرد: در برابر دشمنی که اهل منطق نیست و زبانی غیر از تهدید و تحریم نمی شناسد،کشور بزرگ و مردم غیرتمند ایران را بیشتر از این ذلیل نکنند و به جای امید واهی به غرب و سراب برجام،کشور را با نگاه به درون بسازند.

بیات افزود: اقدام متقابل در مقابل بد عهدی آمریکا ضروری است و به همین منظور باید سانتریفیوژها را به چرخش در آورده و غنی سازی را شروع کنند تا ببیند چگونه غرب به التماس می افتد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار