مسئول تربیت و آموزش عقیدتی و سیاسی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
مسئول تربیت و آموزش عقیدتی و سیاسی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ویژه برنامه های هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی در استان را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۶۶۵۶۸۴
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
سرهنگ پاسدار محمد رضا راشدی مسئول تربیت و آموزش عقیدتی و سیاسی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب به خبرنگار خبر گزاری بسیج  گفت: به مناسبت گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد شهادت استاد مطهری و بزرگداشت هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی، ویژه برنامه های در بسیج و سپاه سلمان استان اجرایی می شود.

وی افزود: همایش یاد مطهر، اعزام جمعی از فرهنگیان بسیجی جهت دیدار با مقام معظم رهبری، گرامیداشت و تجلیل از فرهنگیان بسیجی، اساتید و مربیان هادیان و سرگروه های صالحین، مراسم گرامیداشت و تجلیل از کارکنان، نشست علمی حکمت مطهر، نشست سیاسی و بصیرتی ویژه فرماندهان و مدیران بسیج، محافل انس با قرآن، محافل روشنگری، نشست هیات منتظران مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف، گردهمایی و حضور در نماز جمعه، دیدار با ائمه جمعه و مراسم گرامیداشت روز قشر فرهنگیان و عقیدتی و سیاسی، مسابقه وبلاگ نویسی،جشنواره علمی و پژوهشی فرهنگیان بسیجی، ویدئو کنفرانس سیاسی،اردوهای فرهنگی و  ورزشی کوهپیمایی، مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، دیدار از خانواده شهدا و ایثارگر اساتید و معلمان بسیجی، اعزام مبلغ به برنامه های اقشار و بسیج، ارسال پیامک و برپایی جشنواره عکس شهید مطهری از جمله ویژه برنامه هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی در استان است. 

مسئول تربیت و آموزش عقیدتی و سیاسی سپاه سلمان استان یادآور شد: سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری فرصتی است تا برای ترویج اندیشه اسلامی و معرفتی بزرگان علم و اندیشه و توجه به حوزه فعالیت های معرفتی و اعتقادی، سیاسی و تجلیل از تلاش و جهاد علمی خدمتگزاران عرصه تعلیم و تربیت کوشا باشیم.

راشدی ادامه داد: در تلاش برای اجرای مطلوب برنامه ها در هفته معلم خواهیم بود که مستلزم انسجام و وحدت روحیه و مشارکت فعال فرماندهان و مسئولان در تمامی رده ها می باشد.

وی افزود:ایجاد وحدت روحیه در اجرای برنامه و مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت مرتضی مطهری و هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی در بسیج به منظور ایجاد فضای مناسب برای ترویج اندیشه های اسلامی در بسیج، تبیین شعار راهبردی اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در محورهای مسئولیت های دولت و ملت در اقتصاد مقاومتی و مسئولیت دولت و ملت در اقدام و عمل، چیستی و تعریف اقتصاد مقاومتی، چرایی اقتصاد مقاومتی، چگونگی اقدام و عمل، نتایج اقتصاد مقاومتی و الزامات اقدام و عمل می باشد.

مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سپاه سلمان استان تصریح کرد: این برنامه ها در سطح نواحی، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در طول هفته معلم اجرایی می شو
ارسال نظرات