مشارکت گسترده در انتخابات نماینده دینی و ملی را معرفی می کند

مشارکت گسترده مردم در انتخاب سبب می‌شود تا مردم از میان دو نماینده در حوزه انتخابیه شهرستان قائم‌شهر فردی را که اصلح‌تر است انتخاب کنند که دارای رعایت شاخص‌های دینی و ملی باشد.
کد خبر: ۸۶۶۵۵۹۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳



خبرگزاری بسیج مازندران، کاندیدای راه‌یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌ شمالی گفت: بنگاه‌های اقتصادی زیادی به صورت نیمه‌تعطیل یا تعطیل در قائم‌شهر رها شده است که نیازمند اقدامات مناسب است.

سید علی ادیانی‌راد اظهار کرد: نمایندگان با وجود اینکه رابط بین مردم و نهادها هستند باید مطالبات مردم را به کشور و مسئولان ذی‌ربط منتقل کنند.

وی با بیان اینکه نماینده‌ای که از جنس مجلس باشد برای جلوگیری از بحران بیکاری و کاهش تورم می‌تواند مثمرثمر واقع شود، تصریح کرد: نمایندگانی به خانه ملت راه می‌یابند که با وجود گرفتن اعتبارات ملی کلان برای دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با یک فکر اقتصادی برای تقویت زیرساخت‌ها و مجموعه فعالیت‌های اقتصادی مفید واقع شوند.

این مسئول بیکاری و اشتغال را از جمله مشکلات اصلی حوزه انتخابیه شهرستان قائم‌شهر عنوان کرد و ادامه داد: در مجلس هشتم با پیگیری‌های موثر موفق شدیم مجوز احداث پارک علم و فن‌آوری را از سهمیه استانی به سهمیه شهرستانی تبدیل کنیم.

ادیانی بیان کرد: در سه سال نخست منطقه بالاتجن که می‌توانست بالای 2 هزار شغل ایجاد کند، در سال‌های اخیر با بی‌مهری‌ منتخبان مواجه شد.

وی خاطرنشان کرد: بنگاه‌های زیادی در شهر به صورت نیمه‌تعطیل یا تعطیل رها شده است که امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های استانی و ملی بتوانیم در حوزه اشتغال گام موثری برداریم.

کاندیدای راه‌یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌ شمالی با اشاره به اینکه نماینده کارآمد کسی است که دارای سواد کافی باشد، گفت: نماینده باید دارای سواد و دانش موثر برای قانون‌گذاری، اعمال نظارت و تسلط کافی بر قوانین، قدرت انتقال مطالب و درک درست از نیازهای مردم را داشته باشد.

این مسئول افزود: خانه ملت به انسان‌های کارآمد که دارای ظرفیت‌های اجرایی در بحث‌های کلان و راهبردی باشند، نیازمند است.

وی حضور گسترده مردم در انتخابات را مهم تلقی کرد و افزود: مشارکت گسترده مردم در انتخاب سبب می‌شود تا مردم از میان دو نماینده در حوزه انتخابیه شهرستان قائم‌شهر فردی را که اصلح‌تر است انتخاب کنند که دارای رعایت شاخص‌های دینی و ملی باشد.

ادیانی در پایان گفت: رقابت باید سالم، اخلاقی، قانون‌محور باشد که این موضوع نیاز به تجربه و پختگی دارد تا برای اداره بهتر کشور به رقابت بپردازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها