خبرهای داغ:
معاون تربیت بدنی و سلامت قزوین گفت: همایش پیاده‌ روی فرهنگیان به مناسبت هفته معلم در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۵۵۱۳
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عین اله صادقی معاون تربیت بدنی و سلامت قزوین ، با اشاره به برنامه‌ های هفته معلم اظهار داشت: همایش پیاده‌روی فرهنگیان در روز جمعه 10 اردیبهشت ماه به مناسبت هفته معلم در استان قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: همایش پیاده روی از تالار شهر ، روبروی دانشگاه آزاد بارجین به سمت تپه نورالشهداء بوستان فدک رأس ساعت 8 لغایت 11 صبح با حضور فرهنگیان و مسئولین برگزار خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان خاطر نشان کرد: تقدیر از زحمات معلمان و نهادینه کردن جایگاه آنان در جامعه از جمله امور مهمی است که نه تنها آموزش و پرورش بلکه سایر دستگاه‌ های استان باید در هفته گرامیداشت مقام معلم مد نظر قرار دهند.

صادقی تصریح کرد: تجلیل از دانش آموزان مدال آور مسابقات کشوری نیز از دیگر برنامه هایی است که در استان برگزار خواهد شد و بالغ بر 300 دانش آموز مورد تقدیر و تشویق قرار خواهد گرفت.

معاون تربیت بدنی و سلامت قزوین اضافه کرد: همایش تجلیل از دانش آموزان مدال آور روز پنج شنبه 9 اردیبهشت ماه از ساعت 8 الی 11 در سالن کوثر برگزار می شود.

ایشان در ادامه گفت: تقدیر از تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت نباید به هفته معلم محدود شود بلکه این امر باید همواره در دستور کار بوده چرا که معلمان وظیفه خطیر تعلیم و تربیت نسل جوان و آینده ‌سازان کشور را بر عهده دارند.

گفتنی است شرکت در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه ها توسط مدیران آموزش و پرورش استان قزوین در روز جمعه 10 اردیبهشت ماه از دیگر برنامه‌ های در نظر گرفته شده می باشد به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار می‌شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها