محسن رخصت طلب:

فرهنگ سازان را شناسائی و حفظ کنیم/ مسئولان به تداوم وانتقال فرهنگ به نسل بعدی توجه کنند

راوی و نویسنده مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: باید کسانی را که می توانند سرمنشأ ایجاد این فرهنگ باشند شناسایی کرده و آنها را حفظ کنیم و اجازه ندهیم فراموش شوند.
کد خبر: ۸۶۶۵۴۳۴
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷
محسن رخصت طلب جانشین سابق مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ودیعه های الهی است و اینها مکمل یکدیگر هستند.

وی افزود: فرهنگ دفاع مقدس ریشه در فرهنگ جامعه شیعه و مسلمان ایرانی دارد و تداوم این فرهنگ و بهره برداری و انتقال آن به نسل های بعدی با بی توجهی مسئولان به ثمر نمی رسد.

رخصت طلب تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس نیاز به توجه دارد و مانند گلی است که اگر به آن رسیدگی نشود پژمرده می شود امام راحل قبل از انقلاب پایه های این فرهنگ را بنا کردند وبعد از انقلاب این فرهنگ توسط مقام معظم رهبری تداوم پیدا کرد.

جانشین سابق مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس اظهار داشت: باید کسانی را که می توانند سرمنشأ ایجاد این فرهنگ باشند شناسایی کرده و آنها را حفظ کنیم و اجازه ندهیم فراموش شوند.

وی گفت: این وظیفه دولتمردان و وزارت ارشاد است که به سراغ این افراد رفته و آنها را حمایت کنند تا باعث رشد و ادامه حیات و گسترش فرهنگ دفاع مقدس در جامعه باشیم.

رخصت طلب ادامه داد: مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس و بخش نشر آثار دفاع مقدس مشکلاتی دارد که وزارت ارشاد باید به آنها توجه نشان داده و کمک کند چه در زمینه نشر و چه در فضای مجازی این مراکز در مضیقه هستتند و حرکت آنها به کندی صورت می گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار