خبرهای داغ:
نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واردات بی‌رویه و قاچاق کالا کمر صنعت کشور را شکسته است، بر لزوم اقدام و عمل ملی و جهادی در احیای صنعت و رونق تولید داخلی کشور تأکید کرد.
کد خبر: ۸۶۶۵۳۵۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹

الیاس طاهری در نخستین جلسه شورای اداری در سال جاری از متصدیان اجرایی، هیأت‌های نظارتی و گروه‌های امنیتی و... که با ایجاد بستر مناسب و امن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه سال گذشته را فراهم کردند، تقدیر کرد.

طاهری بابیان اینکه مسئولیتی که به عهده انسان‌هاست امانتی سنگین است که باید به درستی حفظ و نگهداری شود عنوان کرد: مردم صاحبان اصلی کشور هستند که همیشه و در هر شرایطی محکم و مقتدر از نظام، دولت و انقلاب اسلامی ایران دفاع کردند ازاین‌رو باید در راستای خدمت و حفظ این سرمایه‌های ملی بکوشیم.

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی به تحریم ظالمانه اقتصادی و مشکلاتی که دولت با آن مواجه بود اشاره و بیان کرد: با وجود مسائل و مشکلات ناشی از تحریم و خشکسالی و... کارهای بزرگی در سطح شهرستان اقلید انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 40 درصد از روستاهای استان فارس از نعمت گاز برخوردارند که سهم اقلید تنها بهره‌مندی مرکز این شهرستان از این نعمت بود، عنوان داشت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته بسیاری از شهرها و روستاهای اقلید اکنون از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

طاهری به آغاز عملیات اجرایی درزمینهٔ گازرسانی به بسیاری از روستاهای اقلید در سه هفته گذشته اشاره کرد و از بهره‌مندی حدود 70 درصد از روستاهای این شهرستان از نعمت گاز خبر داد که پروژه‌های گازرسانی در برخی از روستاها تکمیل و در سایر روستاها در حال اجراست.

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی همچنین به اهمیت ورزش در سلامت جسمی و روحی افراد و جامعه اشاره کرد و با تأکید بر لزوم ایجاد فضای مناسب برای حضور و تشویق مردم به ویژه جوانان و نوجوانان به ورزش از افزایش تعداد سالن‌های ورزشی این شهرستان در سطح شهرها و روستاها از پنج سالن به بیش از 15 سالن ورزشی خبر داد.

طاهری از اجرای 20 کیلومتر جاده طریق الرضا و آغاز احداث این جاده از اقلید به تونل، بهسازی روستایی و تکمیل و اجرای عملیات راه‌های روستایی در روستاهای اقلید سخن گفت و بیان داشت: بهسازی روستاها و راه‌های روستایی از آرزوهای همیشگی ما بوده که به لطف الهی و به برکت نظام و مساعدت دولت به واقعیت پیوسته است.

وی به ساماندهی گلزار شهدا با بیش‌ترین اعتبار نسبت به دوره‌های گذشته و نیز پیگیری‌های انجام‌شده برای افزایش تخت بیمارستان ولی‌عصر (عج) اقلید اشاره کرد و افزود: در سال گذشته هشت خانه بهداشت در این شهرستان به بهره‌برداری رسید و احداث درمان بستر دژ کرد و حسن‌آباد نیز در مراحل پایانی است.

وی با اشاره به بدعهدی آمریکا و مستکبران جهانی که تنها به دنبال نابودی نظام و جمهوری اسلامی ایران هستند از تأکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی سخن گفت و تصریح کرد: همان‌گونه که با تکیه‌بر توان و ظرفیت‌های داخلی در مسائل سیاسی، نظامی، دفاعی، علمی و... به قدرت منطقه‌ای و جهانی تبدیل شدیم می‌توانیم با اتحاد، مسئولیت‌پذیری بیشتر و بهره‌گیری از نیروهای انسانی و منابع داخلی مشکلات اقتصادی را برطرف کرده و تحریم را شکست دهیم.

طاهری در پایان سخنان خود به قدرت و استعدادهای داخلی تأکید کرد و با بیان اینکه واردات کالاهای خارجی به صورت قانونی و یا قاچاق بیش‌ترین ضربه را به صنعت کشور وارد کرده است لزوم اقدام جهادی در احیای صنعت و تولید کشور را خواستار شد.

بر اساس این گزارش، این مراسم با حضور فرماندار و معاون وی، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان شهرستانی در سالن شهید بهمن شریفی فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها