خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اقلید با اشاره به تلاش آمریکا برای جلوگیری از لغو تحریم‌ها گفت: تنها راه علاج مشکلات کشور اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۶۶۵۳۴۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱

موسی زارعی عصر امروز در نخستین جلسه شورای اداری در سال جاری که با حضور نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و معاون وی، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان شهرستانی در سالن شهید بهمن شریفی فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به فرمایش و سفارش مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل باید دست از شعار دادن و برگزاری همایش و جلسه برداریم و با همت جهادی در راستای اقدام و عمل مؤثر و کسب نتیجه مناسب گام برداریم.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در آغاز سال جاری اشاره کرد و عنوان داشت: استکبار دوراهی دروغینی در انتخاب کنار آمدن با آمریکا و پذیرش خواسته‌های وی و یا تحمل فشارها و تهدیدهای آمریکا را بر سر راه مردم ایران قرار داده است.

زارعی با تقدیر از زحمتکشان عرصه دیپلماسی کشورمان خاطرنشان کرد: پس از برجام به همه ثابت شد که آمریکا تنها به دنبال انحراف و مصادره انقلاب اسلامی ایران و نقش بر آب‌کردن تلاش‌ها و ایثار مردم شهیدپرور ما در سال‌های پس از پیروزی انقلاب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اقلید به مصادره سرمایه ایران به بهانه اتفاقی که 30 سال پیش در لبنان افتاد اشاره و تصریح کرد: به آمریکایی که به هر بهانه به دنبال جلوگیری از لغو تحریم‌هاست نمی‌توان و نباید اعتماد و تکیه کرد.

این مسئول بابیان اینکه در طول 37 سال مبارزه با استکبار و با وجود تحریم، جنگ تحمیلی، ترور، تهدید و... توانستیم در زمینه‌های علمی، پژوهشی، دفاعی، موشکی، هسته‌ای و... پیشرفت قابل قبولی داشته باشیم بیان داشت: اکنون نیز با تغییر سبک زندگی و مصرف و با مدیریت صحیح و تکیه‌بر توان داخلی و اقتصاد مقاومتی می‌توانیم مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری و بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی تنها راه علاج و چاره اقتصاد کشور است بر لزوم تقویت صنایع مادر، شناسایی و تمرکز بر داشته‌های داخلی، احیای تولید داخلی و بخش‌های اقتصادی که درگذشته سرمایه‌گذاری شدند، جلوگیری از واردات بی‌مورد و هدر دادن منابع مالی، دانش بنیان شدن بخش‌های حساس و مهم کشور، ارتقای بهره‌وری انرژی و نگاه ویژه به صنایع متوسط و کوچک تأکید کرد.

زارعی در پایان سخنان خود از جنگ اقتصادی و تشکیل قرارگاه اقتصادی در کشور سخن گفت و با تأکید بر لزوم اقدام و عمل مناسب و سریع در راستای این هدف در سطح شهرستان، همراهی، همت و روحیه انقلابی مردم و مسئولان را خواستار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها