مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در مراسم تودیع و معارفه رییس این اداره در تفت گفت: برای انتخاب رییس جدید با گروه های مختلف، فرماندار و امام جمعه تفت مشورت کردیم.
کد خبر: ۸۶۶۵۳۴۵
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت:مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در مراسم معارفه رییس جدید آموزش و پرورش تفت گفت: امروز جلسه تکریم و معرفی عزیزانی است که در حوزه تعلیم و تربیت فعالیت می کنند.

«احمد شیرزاد» در رابطه با حواشی پیش آمده در تغییر رئیس آموزش و پرورش تفت گفت: جناب فلاح نژاد از مدیران پرتلاش و زحمتکش ما بودند اما سه ماه پیش درخواستی را مبنی بر بازنشستگی ارائه کردند و دلیل آن را هم کسالت پدر دانستند؛ اما درخواست وی را من همان جا روی میزم بایگانی کردم و حتی به نزدیکانم هم نگفتم.

وی ادامه داد: اما در پایان سال گذشته آقای فلاح نژاد، دوباره درخواست بازنشستگی خود و چند تن از فرهنگیان تفت را فرستادند؛ بنده بازهم صحبت هایی را برای انصراف وی از درخواست بازنشستگی انجام دادم اما اصرار باعث شد تا حکم بازنشستگی در 28 اسفند سال 94 صادر شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: از آنجا که طبق قانون، مدیری که بازنشسته می شود نمی تواند امضا و مکاتبات اداری را انجام دهد؛ در همان تاریخ سرپرست آموزش و پرورش تفت را معرفی کردیم و اینکه گفته می شود رییس قبلی عزل شده اند درست نیست و کسانی که چنین حرف های ناحق و نادرستی را می زنند باید جوابگوی خداوند باشند.

وی اذعان داشت: برای انتخاب رییس جدید با گروه های مختلف، فرماندار و امام جمعه تفت مشورت کردیم و سخنان اعضای شورای آموزش و پرورش را شنیدیم؛ امام جمعه تفت از وضعیت مهاجرت دانش آموزان تفتی گلایه و درخواست انتخاب فردی را داشتند که بتواند آموزش و پرورش ارتقا دهد.

شیرزاد، خاطرنشان کرد: مجموع این جمع بندی ها باعث شد تا آقای مهدیان را به عنوان رییس جدید آموزش و پرورش تفت انتخاب کنیم و امیدواریم مباحث دینی و اعتقادی را اولویت خود قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات آموزش و پرورش پرداخت و گفت: سال94 بدترین سال برای آموزش و پرورش بعد از انقلاب بود و این دستگاه از لحاظ مالی و نیروانسانی در بدترین شرایط قرار داشت.

مدیرکل آموزش و پروش استان در رابطه با هفته بزرگداشت مقام معلم نیز اظهارداشت: طبق بخشنامه وزارت آموزش و پرورش، امسال ارزیابی به عنوان معلم نمونه نداریم و رویکرد این هفته توجه به جایگاه همه معلمان و مدرسه است.

ارسال نظرات