خبرهای داغ:
فجر شهید سپاسی در دیداری پرگل با نتیجه ۵ بر ۲ از سد خیبر خرم آباد گذشت و جایگاه خود را در رده سوم جدول تثبیت کرد.
کد خبر: ۸۶۶۵۳۲۵
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵
تیم فجر شهید سپاسی در هفته سی و پنجم لیگ دسته اول فوتبال عصر امروز در ورزشگاه حافظیه مقابل خیبر خرم آباد به میدان رفت و در دیداری پر گل با نتیجه 5 بر 2 از سد خیبر خرم آباد گذشت.

شاگردان کلانتری از ابتدای نیمه نخست به ارائه بازی هجومی پرداختند و توپ و میدان را در اختیار داشتند اما این خیبری‌ها بودند که در دقیقه 30 بازی در اولین حرکت خطرناک خود به سمت دروازه فجر صاحب اولین گل بازی شدند اما این برتری دوامی نداشت و غلامرضاپور در دقیقه 32 گل تساوی را وارد دروازه خیبر کرد.

فجری‌ها بعد از زدن گل تساوی و بازیابی روحیه به حملات خود ادامه دادند تا بار دیگر احمد حسن‌زاده از روی پاس گل زیبای سالاری در محوطه جریمه صاحب توپ شد و گل دوم فجر را در دقیقه 44 بازی به ثمر رساند تا شاگردان کلانتری با خیالی آسوده به رختکن بروند.

در  دقیقه 52 بازی خیبری‌ها با استفاده از بازی گروهی صاحب توپ شدند و تیم خیبر از روی اشتباه دروازبان فجر گل تساوی را به ثمر رساند اما این نتیجه نیز دوامی نداشت و بار دیگر فرهاد سالاری‌پور در دقیقه 58 با پاس گل زیبا به کاپیتان کریمیان تیم فجر را به گل سوم رساند.

شاگردان کلانتری بعد از زدن گل سوم با ارائه بازی زیبا به حملات خود ادامه دادند و بار دیگر در دقیقه 63 ابراهیم صالحی گل چهارم فجر را در دروازه خیبر کاشت تا با حاشیه اطمینان بیشتری به بازی ادامه دهد.

در ادامه تیم خیبر بازی پاک و جوانمردانه از خود ارائه داد و دست از تلاش برنداشت اما شاگردان کلانتری نیز در لاک دفاعی فرو نرفتند و همچنان به حملات خود ادامه دادند. در ثانیه‌های پایانی وقت‌های اضافه بازی تلاش شاگردان کلانتری باز به ثمر نشست و مصطفی ماهی با یک شوت زیبا گل پنجم فجر را وارد دروازه خیبر کرد.

تیم فجر با این برد جایگاه خود را در رده سوم جدول تثبیت کرد. تیم پیکان و ماشین سازی تبریز در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها