خبرهای داغ:
مرکز نسوز شرکت فولاد مبارکه نخستين گام را در ابتداي سال 95 محکم برداشت و موفق به ثبت رکورد مصارف نسوز به مقدار 4/6 کيلوگرم بر تن مذاب در ناحيه فولادسازي شد و اين در حالي است که رکورد قبلي به ميزان 48/6 کيلوگرم بر تن مذاب در آبان ماه سال 94 محقق شده بود.
کد خبر: ۸۶۶۵۳۲۳
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ، مدير مرکز نسوز شرکت فولاد مبارکه با اعلام اين خبر افزود: فولاد مبارکه همانند ديگر کارخانه هاي فولادسازي شرايط سختي را از نظر اقتصادي تجربه مي کند و در اين ميان شرکت هايي موفق به عبور از اين بحران مي شوند که عملکرد مناسبي در مديريت هزينههاي خود داشته باشند، لذا از آنجائي که مصارف مواد نسوز يکي از اقلام پرهزينه توليد فولاد محسوب مي شود، کاهش ضريب مصرف آن در اين شرايط سخت و پرچالش مي تواند کمکي براي مقابله و پشت سرگذاشتن بحران موجود باشد.

ايرج مختارپور تصريح نمود: کسب اين رکورد حاصل تعامل و ارتباط تنگاتنگ واحدهاي تعميرات نسوز ناحيه فولادسازي با اصلاح روشها و دستورالعملهاي کاري و همچنين بازرسي هاي مداوم تجهيزات و نيز همکاري واحد خريد مواد اوليه در جهت تأمين مواد نسوز با کيفيت بوده است.

وی در پايان اظهار اميدواري کرد با رعايت کليه اصول و موارد ايمني اين رکوردها ادامه داشته تا با کاهش هزينههاي تمام شده فولاد، قدرت رقابت با ساير کارخانههاي فولادسازي افزايش يابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها