معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان خبر داد:

آغاز کار کنگره ملی شهدای گیلان از جمعه جاری

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: به لطف خداوند تبارک و تعالی و با یاری شهدا از روز جمعه 10 اردیبهشت در میدان شهدا ذهاب یا شهرداری رشت، با اقامه نمازجمعه شروع به کار می‌کنیم.
کد خبر: ۸۶۶۵۲۸۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، عباس بایرامی در دومین کنگره شهدای دانشجوی گیلان که در سالن اجتماعات امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد با اشاره به کنگره ملی 8هزار شهید گیلان که از جمعه جاری در رشت برگزار می شود اظهار کرد: کنگره شهدای گیلان با رویکرد فرهنگی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کنگره شهدا به معنای پایان برنامه ها نیست یادآور شد: گیلان شانزدهمین استانی است  که اقدام به برگزای این کنگره کرده است و در این راستا تلاش داریم تا داشته هایمان را به جهانیان نشان دهیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با ارائه آمار در خصوص برگزاری یادواره ها گفت: در سال 90 با 553 یادواره و در سال 94 با 906 یادواره برگزار کردیم و امسال نیز تاکنون 16 یادواره برگزار کردیم که 2 یادواره نیز به طور خاص برگزار شد.

بایرامی با تشکر از عوامل اجرایی ستاد برگزاری کنگره 8000 شهید در استان گفت: به لطف خداوند تبارک و تعالی و با یاری شهدا از روز جمعه 10 اردیبهشت در میدان شهدا ذهاب یا شهرداری رشت، با اقامه نمازجمعه شروع به کار می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به احداث پارک موزه دفاع مقدس متذکرشد: پارک موزه دفاع مقدس در بسیاری از استان ها ایجاد شده است اما احداث آن در گیلان مغفول مانده است اکنون زمین برای احداث این پارک فراهم شده و ما امیدواریم هرچه سریعتر شاهد ساخت این پارک موزه باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار