شهاب مرادی در رشت:

اعتماد به دشمن یکی از مهم‌ترین اشتباهات است

کارشناس مسایل فرهنگی گفت: اعتماد به دشمن یکی از مهم‌ترین اشتباهات است، حتی اگر سفارتخانه‌ای در ایران تاسیس شود باز هم اعتماد به دشمن نکنید چون او دزد است.
کد خبر: ۸۶۶۵۲۸۷
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام شهاب مرادی در دومین کنگره شهدای دانشجوی گیلان که در سالن اجتماعات امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد با بیان این که با نگاه کردن به تصویر شهدا حس خوبی پیدا می‌کنیم، اظهار کرد: علاقه مندی شهدا به نفع خودماست.

وی با بیان اینکه مردم با هر گرایش سیاسی خود را نسبت به شهید و شهادت بدهکار می‌دانند افزود: شهدایی را داشتیم که در داخل وطن ما آن‌ها را ترور کردند مانند شهدای گرانقدری که در حادثه 7 تیر شهید شدند.

کارشناس مسائل فرهنگی با بیان اینکه شهید با شهادت خود ایستادگی را  به ما می آموزد یادآور شد: شهید، شاهد و گواه است و در قرآن از آن به عنوان حی و زنده یاد شده است که نزد خدا روزی می‌خورد.

مرادی پیام شهدا را زندگی،حیات و مقاومت دانست و افزود: دوست داشتن شهید گزینه نبرد، دفاع و ایستادگی را تقویت می‌کند.

وی با نام بردن از سردار سلیمانی و یارانش که تا دیروز در کوچه‌ها و شهرهای ما مقاومت می‌کردند و امروز از سوریه محافظت می‌کنند، افزود: اگر محافظت و پاسداری این دلیرمردان نبود به فرمایش امام خامنه‌ای امروز ما شاهد جنگ در همدان و کرمانشاه بودیم.

مرادی در پایان با اشاره به ترفندهای دشمن جهت نفوذ به کشور یادآور شد: اعتماد به دشمن یکی از مهم‌ترین اشتباهات است، حتی اگر سفارتخانه‌ای در ایران تاسیس شود باز هم اعتماد به دشمن نکنید چون او دزد است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار