خبرهای داغ:
سفیر اسبق ایران در مکزیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درباغملک :

عملکرد دولت روحانی خلاف اقتصاد مقاومتی است /حذف نشدن یارانه ثروتمندان با هدف انتخاباتی فساد اقتصادی است

قدیری ابیانه عنوان کرد : وقتی دولت با نرمی صحبت می کند و با آنها کنار می آید آمریکا هم جسور و گستاخ می شوند.
کد خبر: ۸۶۶۵۲۴۸
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸

دکتر محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس عالی امور استراتژیک در گفت وگو با بسیج گفت : به غارت بردن ۲ میلیارد دلار از دارایی های بلوکه شده ایران توسط دیوان عالی آمریکا رای ظالمانه ای بودو جمهوری خواهان ، دموکرات ها و دستگاه قضایی آمریکا تلاش می کنند تا راه را بر اموال ایران ببندند .
وی افزود : اخیرا حکم دیگری هم صادر کردند که باید ۱۰ میلیارد دلار خسارت برای برج دهیم درحالیکه گزارش کنگره نشان می دهد عربستان در این قضیه نقش داشته است .

سفیر اسبق ایران در ایتالیا و مکزیک بیان کرد : آمریکایی ها قبلا هم چنین احکامی صادر کردند ولی در دوره پسابرجام رقم ها خیلی درشت بوده ،آنها این کار را می کنند تا برگشتی در پول هایی که قرار بود با برجام به ما برگردد نباشد.
قدیری ابیانه عنوان کرد : وقتی دولت با نرمی صحبت می کند و با آنها کنار می آید آمریکا هم جسور و گستاخ می شوند.
وی در پاسخ به این سوال که دولت روحانی چقدر به اجرایی کردن شعار سال اعتقاد دارد گفت : دولت روحانی خلاف اقتصاد مقاومتی است و برای این دلایل زیادی وجود دارد ، مثلا دولت پول ندارد یارانه مردم را دهد ولی حاضر نیست یارانه ثروتمندان را حذف می کند.
این کارشناس سیاسی عنوان کرد : دولت هزاران میلیارد تومان یارانه با هدف انتخاباتی به ثروتمندان می دهد و این خود یک فساد اقتصادی است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها