شهید مطهری مدافع حق بود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کمیجان گفت: مدافع حق بودن ویژگی بارز شهید مطهری بود چراکه این استاد شهید هرگز در مقابل دفاع از اسلام، اهل تساهل و تسامح نبود و با وجود مخالفت‌های زمان خود در عرصه دانشگاه نیز برای ترویج دین اسلام تلاش کرد.
کد خبر: ۸۶۶۵۲۴۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام ابوالفضل رجبی در جلسه ستاد بزرگداشت سی‌و هفتمین سالگرد شهید مطهری با اشاره به لزوم ترویج اندیشه‌های این استاد شهید اظهار داشت: همگی در بحث ترویج و تبلیغ اندیشه‌های این استاد شهید کوتاهی کرده‌ایم به طوری که بسیاری از اثار این اندیشمند فرزانه مغفول مانده است.

وی افزود: هفته عقیدتی سیاسی بهترین فرصت برای احیاء، بسط و گسترش فعالیت‌های فکری، فرهنگی، دینی و اعتقادی در مجموعه سپاه و بسیج است، شهید مطهری در مقطعی از تاریخ بدون اینکه ابزار و امکاناتی در اختیار داشته باشد، رسالت بزرگی را انجام داد و ما امروز وظیفه داریم این رسالت را دنبال کرده و ادامه دهیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کمیجان تصریح کرد: سبک زندگی بسیاری از دانشمندان و عالمان برجسته دینی از جمله شهید مطهری می‌تواند نمونه و الگوی خوبی برای انسان‌ها باشد، با شناخت فکر و اندیشه او می‌توانیم در راه اعتلای اسلام قدم برداریم.

حجت‌الاسلام رجبی با اشاره به آشنایی نسل جوان با افکار این اندیشمند جهان اسلام گفت: نسل جوان امروز را که تشنه معارف حقیقی دین مبین اسلام هستند را با این اندیشه‌ها آشنا کرد، همچنانکه این استاد با مجاهدت‌ها و با آثاری که از خود به جا گذاشتند برای به ثمر رساندن اسلام ناب تلاش می‌کرد.

وی افزود: ‌دشمنان انقلاب اسلامی دائماً به دنبال تخریب و مسخ تابعیت‌ها و باورهای دینی ما در جامعه اسلامی است و در این راستا تمامی تلاش خود را به کار می‌برد تا به اهداف خود دست پیدا کند از این‌رو نیروهای سپاه و بسیج بایستی هوشیارتر از همیشه برای مقابله با ترفندهای آنان آماده باشند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کمیجان تصریح کرد: وجه تمایز جامعه اسلامی ایران با همه جوامع بشری در آموزه‌هایی است که از خالق هستی در قالب قرآن و سنت به ما رسیده و نیروهای انسانی که تحت این آموزه‌ها تربیت می‌شوند مقتدرترین نیروها و همان افراد شهادت طلبانی هستند که امروز کل دنیا از روحیه ایثار و ایمان آنان می‌هراسد و مایه عزت دین و ملت متدین ایران اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام رجبی در پایان خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری نشست‌های ویژه حلقه صالحین، مسابقه کتاب‌خوانی از آثار شهید مطهری ویژه کارکنان سپاه، حضور بسیجیان در نماز جمعه، دیدار با خانواده‌های شهدا، کوهپیمایی و برگزاری مراسم گرامیداشت حکمت مطهر از جمله برنامه‌هایی است که در طول این هفته برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات