سردار نقدی:

پرونده خوش‌بینی به آمریکا را باید برای همیشه به زباله‌دان تاریخ انداخت/شهید منتظر قائم نماد مبارزه با نفوذ دشمن

سردار نقدی در همایش یاوران ولایت و مراسم بزرگداشت شکست مفتحضانه آمریکا در صحرای طبس در جمع بسیجیان ناحیه ثارالله و مردم یزد در جوار امام زاده سید جعفر یزد به سخنرانی پرداخت.
کد خبر: ۸۶۶۵۲۱۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: سردار نقدی در همایش یاوران ولایت و مراسم بزرگداشت شکست مفتحضانه آمریکا در صحرای طبس در جمع بسیجیان ناحیه ثارالله و مردم یزد در جوار امام زاده سید جعفر یزد با یاد و نام شهید گرامی این روز سردار بزرگ اسلام شهید منتظرقائم این شهید را نماد مقابله بانفوذ دشمن نامید که باخون خود امضا کرد و این یوم الله را که همیشه برای ما درس و برای مستکبران و زورگویان عبرت، خواهد ماند.

وی گفت: پنجم اردیبهشت این درس را به ما میدهد که اگر امکانات پیچیده دشمن را نداریم خداوند ما را یاری خواهد کرد و این حقیقت را این شهید امضا کرد و این شهید نفوذ است و استان یزد نماد و پایگاه مبارزه با استکبار.

سردار نقدی تصریح کرد: شهید منتظر قائم از بچگی دست از دفاع اسلام و انقلاب برنداشت و مثل کوه در برابر ظلم طاغوت ایستاد و خداوند پاداش هوشیاری و بیداری و تجحد او را شهادت در راه خودش قرار داد و ما به آن شهید اقتدا میکنیم.

سردار محمدرضا نقدی اظهار داشت: در ده‌ها حادثه تاریخی بزرگ، آمریکا به ستیز برخاسته و در همه شکست خورده اما درس عبرت نگرفته است.

وی تصریح کرد: حوادث امروز اتمام‌ حجت با غربی‌هاست، به گونه‌ای که امروز با این ملت نمی‌توان با حرف زور صحبت کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکهطوفانی به پا خواهیم کرد و تا نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس از پا نخواهیم نشست، گفت: آمریکا با این اعمال خود ملت‌های منطقه را به جایی می‌رساند که برای آزادی بشر و تحقق صلح جهانی هیچ راهی جز نابودی رژیم صهیونیستی وجود نداشته باشد.

نقدی با بیان اینکه ملت ایران با هیچ ملتی قابل مقایسه نیست، افزود: از میان تجارب ارزشمند به این نتیجه می‌رسیم که پرونده خوش‌بینی به آمریکا را باید برای همیشه به زباله‌دان تاریخ انداخت.

وی با بیان اینکه کسانی که به آمریکا خوش‌بین بودند اگر بیدار نشوند آنها هم ضمیمه این پرونده خواهند شد، یادآور شد: راهی جز پیشرفت نداریم که این امر با استفاده از ظرفیت‌های عظیم انسانی که اکنون داریم محقق می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: این ظرفیت‌ها را فعال کرده و با بازوان خودمان ایران را فعال می‌کنیم، زیرا نگاه به دست اجانب هیچ هزینه‌ای جز ذلت و خواری نخواهد داشت.

نقدی با بیان اینکه خداوند متعال با اعجاز خود شن‌ها را در طبس مأمور کرد، خاطرنشان کرد: مردم به صحنه بیایند، یعنی همان طور که با آمدن مردم در جنگ نظامی پیروز شدیم ثابت می‌کنیم که در مسیر خود استواریم و امروز روز شکر ملت ایران است

ارسال نظرات
آخرین اخبار