خبرگزاری بسیج: فرماندهان بسیج کارگری آذربایجان شرقی همزمان با نخستین روز از هفته کار و کارگر و بسیج کارگری با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۶۵۱۴۷
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری؛ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در این دیدار با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، بر لزوم تشکیل قرارگاه فرماندهی اقتصادمقاومتی برای عملیاتی کردن اقتصادمقاومتی تاکید کرد.


مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا نیز در ابتدای دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت های بسیج کارگری و نقش بسیج در عرصه تولید و صنعت با اشاره بر نقش کارگران در دفاع مقدس و در دوران کنونی گفت: گنکره ملی بزرگداشت شهدای کارگری استان جزو برنامه های شاخص بسیج کارگری در کشور است که در این راستا این هفته تبریز میزبان پنجمین یادواره 14هزار شهید کارگری کشور است.


ناصر علیزاده در ادامه با اشاره به محور بیانات رهبری در ابتدای سال در خصوص اهتمام و توجه مسئولان به رفع بیکاری، حمایت از تولید داخلی و خروج از رکورد را یادآور شد.

میر احد حسینی؛ مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، کریم صادق‌زاده؛ دبیر اجرایی خانه کارگر استان، جعفرسمساری؛ مدیرکل اداره تامین اجتماعی استان و چنگیز قاسمی از دیگر سخنرانان این دیدار بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها