خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اسکو :

تکلیف بسیج انتخاب نماینده اصلح است

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه اسکو در خصوص اهمیت انتخابات گفت: امروز تکلیف برای بسیج به عنوان بازوان ولایت عمل به هنگام و به موقع یعنی حضور حداکثری در پای صندوق های رای و انتخاب نماینده اصلح است.
کد خبر: ۸۶۶۵۱۲۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، رشیدی افزود: مرحله نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی، هفتم اسفند علیرغم تلاش های دشمنان با موفقیت و حضور حداکثری و پر شور مردم مشکلی برگزار شد و نقش بسیج در حضور پررنگ و حفظ امنیت و برقراری آرامش نقش بی بدیل بود.

وی ادامه داد: اهمیت مرحله دوم انتخابات به هیچ وجه کمتر ازمرحله اول نیست و همه ما وظیفه داریم نسبت به حضور حداکثری و ایجاد شور و شوق انتخاباتیو انتخاب آگاهانه تلاش کنیم .

فرمانده سپاه اسکو خاطر نشان کرد: هر کس در هرکجا صاحب رسانه یا دارای نفوذ اجتماعی است وظیفه دارد مردم را به مشارکت حداکثری تشویق و اهمیت مجلس و انتخابات را به مردم تبیین کند چراکه انتخاب نماینده در تراز انقلاب اسلامی و وفادار به آرمان ها و ارزش های انقلاب وظیفه ماست.

وی تاکید داشت: دشمن و در راس آن آمریکا به این انتخابات و مجلس چشم طمع دوخته است و باید با حضور آگاهانه خود امید دشمن را به یاس و ناامیدی تبدیل کنیم بنابراین هرکس عزت و شکوه ایران را دوست می دارد و علاقه به سرنوشت کشور دارد باید در انتخابات شرکت کند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها