عضو کمسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرگزاری بسیج:
اینکه چرا دولت به فکر افتاده که یارانه ها را پرذاخت کند بخاطر شرایط سیاسی و اجتماعی جامعه است وگرنه خود دولت شب پرداخت یارانه ها را یک عذاب علیم یاد کرد و از پرداخت آن ناراحت است
کد خبر: ۸۶۶۵۰۸۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲

محمدرضا پورابراهیمی عضو کمسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درخصوص  تناقض‌گویی‌هاس مسوولان در مورد حذف یارانه نقدی اظهار داشت: هدفمند کردن یارانه ها قرار بود بر اساس متن قانون اجرا شود اما دولت قبل از آن عبور کرد. دولت فعلی هم راه دولت قبل را ادامه می دهد. پرداخت یارانه ها به همه اقشار  درست نیست اما دولت دوباره در صدد است تا یارانه ها را به همه حتی ثروتمندان پرداخت کند.

وی افزود: قرار بر این بود که با قطع بخشی از یارانه مردم، این سرمایه را هزینه اشتغال‌زایی برای جوانان و حل مشکلات اقتصادی کشور کند.اتفاقا این جلسه در کمسیون تلفیق برگزار شد و مطرح شد که اگر ما اگر بخشی از یارانه ها را قطع کنیم به مردم جفا کردیم و حقشان پایمال می شود.

پورابراهیمی تصریح کرد: اینکه چرا دولت برخلاف نظر قبلی خود به فکر افتاده که یارانه ها را به همه پرذاخت کند بخاطر شرایط سیاسی و اجتماعی جامعه است وگرنه دولت شب پرداخت یارانه ها را یک مصیبت عظما یاد کرد و از پرداخت آن ناراحت است. تناقض گویی دولت هم بخاطر شرایط سیاسی و اجتماعی کنونی جامعه است.

ارسال نظرات