خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج محمد رسول الله (ص):

ولایت امیرالمومنین (ع) یکی از شروط عبور از پل صراط است

حجت الاسلام و المسلمین حاجی پور گفت: ولایت مدار بودن در راه امیرالمومنین (ع)از شروط اصلی موفقیت در عبور از پل صراط می باشد.
کد خبر: ۸۶۶۵۰۴۸
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
حجت الاسلام و المسلمین عباس حاجی پور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص)شیراز در مراسم جشنی که به مناسبت میلا مولود کعبه برپاشده بود بیان نمود:ولایت مدار بودن در راه امیرالمومنین (ع)از شروط اصلی موفقیت در عبور از پل صراط می باشد.
وی در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) در ماه مبارک رجب  بیان نمود:پیامبراکرم  (ص) می فرماید فردای قیامت پل صراط هرکسی که می خواهد از روی این پل عبور بکند،مجوز عبور از پل صراط ولایت علی (ع) می باشد

وی افزود:در سیزدهم رجب ده سال قبل از بعثت پیغمبر (ص)امیرالمومنین(ع)چشم به جهان گشود جریان میلاد حضرت علی (ع)که دیوار کعبه شکافته می شود و مادر حضرت علی(ع) به اذن خداوند متعال وارد خانه خدا می شود که یک جریان استثنایی  و معجزه ای که در تاریخ بشریت تا آنجایی که ذهن ها کار می کند اتفاق نیافتاد است رخ داده  است.

وی تصریح کرد: با توجه به روایات معروف از پابه ماه شدن فاطمه بنت اسد که وقتی آثار حمل بر او آشکار می شود و به طوری که نمی تواند راه برود و روایات آمده که فاطمه رو کرد به سمت خانه خدا  و دعا برای آبرو مند شدن نمود که به اذن خدا دیوار خانه کعبه شکافته می شود و فطمه بنت اسد و بچه داخل شکم وارد خانه کعبه شد و تا چهار روز فاطمه بنت اسد داخل خانه کعبه برای متولد نمودن مولود کعبه باقی می ماند به حکم خداوند متعال نام مولود کعبه را به نام علی مزین می نماید.

وی در پایان به برخی از خصوصیات مولود کعبه حضرت علی (ع) اشاره نمود و افزود:با توجه به آیات و روایات و احادیث وارد شده  خصوصیات بارز حضرت علی (ع) را می تواناولین نفری که در میان  مسلمانان به پیامبر ایمان می آورد،مورد اعتماد پیامبر بودن،حضورش در جنگ ها باعث پیروزی مسلمانان می باشد،در عبادت و بندگی سرآمد همه اولیاء تبارک و تعالی است و.... می باشد.

در ادامه مداح اهل بیت برادر سعیدیان با مولودی در وصف حضرت همگان را به فیض رسانید و در پایان به برادرانی که نام آنها مزین به نام مولود کعبه بود هدیایی اهداء شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها