خبرگزاری بسیج: مسئول عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر در جلسه ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاس، با اشاره به اندیشه های شهید مطهری گفت: استاد مطهری دو بیماری جهالت و جمود را که تهدید کننده جوامع بشری به خصوص مسلمانان بود، شناسایی کرد .
کد خبر: ۸۶۶۵۰۱۹
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام نجفی خاطرنشان کرد: اگر مربیان و معلمان هرجامعه ای بتوانند مردم را از این دو مرض برهانند به هدف بزرگ خود رسیده اند.

وی ادامه داد: نخستین مسئله در این راه تزکیه نفس و صاف کردن دل ها و آموزش های دینی است. حجت الاسلام نجفی افزود: مطهری تاریخ تحولات علمی و فکری وسیاسی و فرهنگی ایران معاصر را تحت تاثیر قرار داد و در راه سعادت بشری و نجات جوانان از گمراهی و کج روی قلم فرسای کرد .

وی دیدار باامام جمعه، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از مربیان و هادیان، برگزاری برنامه های گرامی داشت، غبار روبی مزار شهدا، اجرای مسابقات ورزشی، مسابقه کتابخوانی، برگزاری نمایشگاه، فراخوان مقاله، نشست های سیاسی و بصیرتی، برگزاری حلقه های صالحین و هیئت منتظران موعود و محافل انس با قران را از مهم ترین برنامه های هفته عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر عنوان کرد.

ارسال نظرات