به همت سپاه انصار الحسین (ع) انجام شد

اعزام کاروان بسیجیان شهرستان گناوه به مقصد مشهد مقدس

به همت تربیت و آموزش بسیج سپاه انصار الحسین (ع) شهرستان گناوه کاروان خانواده های بسیجی عضو طرح صالحین بسیج این شهرستان به مشهد مقدس اعزم شد.
کد خبر: ۸۶۶۴۹۹۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵
به گزارش خبر گزاری بسیج از گناوه ، جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) شهرستا گناوه در حاشیه مراسم بدرقه این کاروان گفت: تعداد 45 نفر از بسیجیان عضو طرح صالحین بسیج به همراه خانواده های انها صبح امروز از محل شهدای گمنام شهرستان گناوه در ساحل خلیج فارس به مدت 10 روز در این اردوی معنوی شرکت می نمایند.

سرهنگ احمد فخری ابراز داشت: ب توجه به اهمیت سیر و سفر سفارشات دین مبین اسلام مبنی بر ثواب و برکات زیاد در زیارت نمودن بزرگان دین و ائمه معصومین (ع) نیز اقدام به بر گزاری این اردو نموده ایم.

وی همچنین یادوار شد: با توجه به حضور جوانان و اعضای فعال زیادی که در سطح شهرستان در طرح صالحین بسیج شرکت دارند ، بیان داشت: در این اردو تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا از حضور افرادی در این کاروان استفاده شود که تا کنون به دلایلی نتوانسنه اند به مشهد مقدس مشرف شوند و بسیار علاقمند بود ه اند تا با ایجاد فرصتی به این ارزوی خود جامه عمل بپوشند.

فخری همچنین افزود در این سفر نیز زوار اماکن مقدس نظیر مرقد حضرت معصومه (س) ، مسجد جمکران، مرقد حضرت امام خمینی (ره) و.... را زیارت می نمایند.

ارسال نظرات