مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بوشهر گفت: شهید مطهری در طول حیات خود به هر طریق که می توانست به خانواده های بی بضاعت کمک می کرد.
کد خبر: ۸۶۶۴۹۵۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷



به گزارش خبر گزاری بسیج از بوشهر حجت الاسلام محمد حسن انصاری نژاد در جلسه هماهنگی ستاد هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج ناحیه بوشهرگفت: شخصیت والایی همچون شهید مطهری انسان کامل و وارسته ای بود و به یک نهضت اسلامی معتقد بود و برای اسلامی کردن محتوای نهضت تلاشهای بسیاری انجام داد.

وی ادامه داد: سی هفتمین سالگرد شهادت استاد فرزانه انقلاب، شهید مطهری با برنامه های متنوعی از جمله زنگ سپاس از مقام معلم، تجدید پیمان با امام (ره)، برنامه های سخنرانی در تمامی حوزه ها و پایگاهها، فضا سازی مناسب، مسابقه کتاب خوانی و نمایشگاه کتاب انجام می گیرد.

انصاری نژاد اضافه کرد: استاد مطهری علیرغم شخصیت علمی ، شخصیت مردمی هم داشته است. شهید مطهری از شخصیتهای برجسته و کم نظیر و دانشمندی اسلام شناس و توانا در تاریخ اسلام بوده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: پیام امام خمینی(ره) درباره شهید مطهری، مردی که اسلام شناس و به فنون مختلفه اسلام و قرآن تسلط داشت فرمودند: من فرزند بسیار عزیزی را از دست دادم و در سوگ او نشستم، شهید مطهری از شخصیتهایی بود که حاصل عمرم محسوب می شد.

مسئول نمایندگی یاد آور شد: شهید مطهری در طول حیات خود به هر طریق که می توانست به خانواده های بی بضاعت کمک می کرد و آنچه در توان داشت دریغ نمی کرد.

در این جلسه فرماندهی ناحیه بر هرچه باشکوه برگزار شدن برنامه های هفته عقیدتی سیاسی تاکید کرد و افزود: سیره و منش شهید مطهری را می بایست سرلوحه کار خودمان قرا دهیم که ایشان هم در زمینه علمی و هم در زمینه مردم داری شخصیتی بی نظیر بود .

دراین جلسه مسئول تربیت و آموزش برنامه های هفته عقیدتی را تشریح و کلیه رده های مقاومت اعلام آمادگی و همکاری نمودند.

انتهای پیام /


ارسال نظرات
پر بیننده ها