مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری کنگره ملی شعر توحیدی در اردیبهشت‌ماه جاری در یزد گفت: تاکنون 600 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است.
کد خبر: ۸۶۶۴۹۵۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: علی غیاثی ندوشن صبح امروز در نشست برنامه‌ریزی برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی اداره ارشاد استان یزد در اردیبهشت‌ماه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این ماه، برگزاری کنگره ملی شعر توحیدی است که قرار است 30 اردیبهشت‌ماه در شهرستان میبد برگزار شود.

وی عنوان کرد: تاکنون 215 شاعر از سراسر کشور 600 اثر به دبیرخانه کنگره ملی شعر توحیدی ارسال کرده‌اند که پس از طی روال مرسوم و داوری آثار، از برگزیدگان در مراسم اختتامیه جشنواره تجلیل خواهد شد.

غیاثی ندوشن یادآور شد: در شهرستان میبد آمادگی کامل برای برگزاری این کنگره وجود دارد و یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی و ادبی استان در سال جاری در این ماه رقم خواهد خورد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برنامه‌های جنبی این کنگره از رونمایی کتابی با عنوان «کتاب خدا در شعر» خبر داد.

غیاثی ندوشن در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز هفته گرافیک از هفتم اردیبهشت‌ماه خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته گرافیک در گنجینه فرهنگ و هنر یزد و گالری هنری استان، برنامه‌های مختلف از جمله نمایشگاه هنرهای تجسمی، کارگاه‌های آموزشی و... برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری برنامه ویژه اردیبهشت تئاتر در یزد همزمان با سراسر کشور خبر داد و افزود: این برنامه با هدف تجلیل و تکریم هنرمندان حوزه نمایش استان یزد برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم در مورد برگزاری این مراسم انجام شده است، گفت: به زودی اطلاع‌رسانی لازم از برنامه‌های این هفته انجام خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری جشنواره استانی مد و لباس در شهرستان اردکان خبر داد و یادآور شد: این جشنواره 31 اردیبهشت‌ماه در شهرستان اردکان برپا خواهد شد.

غیاثی ندوشن خاطرنشان کرد: در مجموع برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های مختلفی فرهنگی، هنری و ادبی در ماه جاری تدارک دیده شده که امیدواریم هنرمندان و فرهیختگان یزد به خوبی از آن بهره‌مند شوند.

ارسال نظرات