خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مراغه:

هوشیاری خانواده ها برای صیانت از ارزش ها ضروری است

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه مراغه در نشست هفته سلامت خانواده های پایوران این ناحیه گفت: با توجه به عزم دشمن برای ضربه زدن به بنیان خانواده ها در قالب جنگ نرم ، هوشیاری خانواده ها برای صیانت از ارزش ها و سلامت روانی و فرهنگی نسل آینده حائز اهمیت است.
کد خبر: ۸۶۶۴۹۴۴
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، رضا سامی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان پاسدار ارزش ها و آرمان های اسلامی و انقلابی رسالتی فرهنگی، اجتماعی در قبال جامعه داشته و توانسته در عرصه های خطیر و حساس نقش مهمی را ایفا کند.

وی ادامه داد: ایستادگی در برابر قدرت های پوشالی دنیا برای دفاع از ارزش های متعالی انقلاب اسلامی بزگترین رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عصر حاضر است.

سامی بیان کرد: سپاه به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی هرجای دنیا که نیاز باشد، حضوری فعال داشته و حضور آن منحصر به جغرافیای خاصی نبوده و هر کجا انقلاب اسلامی صادر شده، برای صیانت از ارزش های آن در صحنه حضور دارد.

وی ادامه داد: اکنون نیز به برکت خون شهدا، تدابیر رهبری، پشتوانه عظیم مردمی و حضور فعال و به موقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحنه های حساس، دشمنان در تحقق نقشه های خود ناکام مانده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها