رئیس سازمان بسیج اصناف کشور با بیان الویت بندی های سازمان بسیج اصناف برای سال جاری، گفت: حضور اصناف در بازار های روسیه از اولویت های برنامه این سازمان در سال جاری خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۶۴۹۳۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور، غلامرضا حسن پور  رئیس بسیج اصناف و بازاریان کشور با اشاره به نقش اصناف در بحث صادرات اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از اصلی ترین معضلات تولید کنندگان بحث بازار فروش است ما ناگزیر هستیم که پای اصناف و بازاریان را به بحث صادرات وارد کنیم.
وی ادامه داد: در همین راستا هماهنگی های با معاونت روابط عمومی بین المللی بسیج و تجار و بازرگانان فعال در امر صادرات صورت گرفته، علاوه بر این کارگروه ویژه‌ای نیز با عنوان اقتصاد مقاومتی در عرصه بین الملل به دبیری سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور تشکیل شده که به صورت هفتگی و منظم برگزار می شود.
رئیس بسیج اصناف و بازاریان کشور با توجه به اقدامات صورت گرفته در زمینه صادرات کالا توسط اصناف بیان داشت: اولویت اولیه کارگروه اقتصاد مقاومتی حضور در بازارهای کشور روسیه خواهد بود که به صورت اجمالی با نمایندگان این کشور بحث و تبادل نظر صورت گرفته است.
حسن پور در رابطه با وضعیت کالاهایی که قرار است توسط اصناف به سایر کشور ها صادر شوند افزود: بعد از نهایی شدن موضوعات مطرح شده در کارگروه راجع به نحوه حضور اصناف و بازاریان درعرصه کالا های مورد نیاز جهت صادرات از طریق کارگروه اقتصاد مقاومتی به اطلاع تولید کنندگان خواهد رسید.
ارسال نظرات