خبرهای داغ:
رئیس بسیج کارگری حوزه الغدیر شاهرود خبر داد:

افتتاح سه پایگاه بسیج کارگری در هفته بسیج کارگری در شاهرود

رئیس بسیج کارگری حوزه الغدیر شاهرود از افتتاح سه پایگاه بسیج کارگری در هفته بسیج کارگری در شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۴۹۰۲
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
حسن لطفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت هفته بسیج کارگری و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر و تبریک این هفته به همه کارگران و سربازان سودمند عرصه اقتصاد مقاومتی با اشاره به نامگذاری 9 اردیبهشت به عنوان روز بسیج کارگری و روز کارگر اظهار کرد: این نامگذاری نشان از ارزش گذاری مقام والای شهدا به خصوص شهدای کارگر است و این شهدا باید الگویی برای جوانان امروزی باشد و در همین راستا برنامه های مختلفی در این هفته اجرا می شود.

وی افزود: تجدید میثاق با شهدا و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران قشر کارگری و دیدار با امام جمعه شهرستان از جمله برنامه های گرامیداشت این هفته است.

لطفی خاطر نشان کرد: برگزاری برنامه های جشن هفته بسیج کارگری در واحدهای تولیدی و کارخانجات از جمله در شرکت سیمان شاهرود و برگزاری همایش تجلیل از کارگران و دست اندرکاران امر بسیج کارگری از دیگر برنامه های بسیج کارگری شهرستان در این هفته است.

وی با اشاره به افتتاح سه پایگاه بسیج کارگری در این هفته گفت: با توجه به درخواست و استقبال واحدهای تولیدی و صنعتی در هفته بسیج کارگری با حضور مسئولین سه پایگاه بسیج کارگری در شاهرود افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی و تاکید رهبر فرزانه انقلاب بیان کرد: ما در این عرصه باید فرهنگ اقتصاد مقاومتی را در کشور بوجود آوریم و همه کمک کنند تا در زمینه فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی که اقشار مختلف بسیج در حال تلاش هستند بتوانیم نقش موثری ایفا نماییم.

رئیس بسیج کارگری حوزه الغدیر شاهرود ادامه داد: در سال 95 برنامه‌ریزی بسیج برای اقتصاد مقاومتی تقویت تولید داخلی و خروج کشور از رکود و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است و بسیج کارگری در راستای اقتصاد مقاومتی با استفاده از ظرفیت شوراهای راهبردی تلاش دارد با کمک مسئولین اقتصاد کشور را رو به جلو حرکت دهد.

لطفی با بیان اینکه شش پایگاه بسیج در حال حاضر در کارخانجات و واحدهای تولیدی شاهرود فعال هستند افزود: ما تلاش داریم فرهنگ بسیجی که فرهنگ تاثیرگذار انقلاب اسلامی است را در بدنه فعال کارگری ترویج و تعمیق نماییم تا بتوانیم از ظرفیت بزرگ کارگران عزیز در امر تحقق اقتصاد مقاومتی و ارتقا سطح تولید کشور باشیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها