حجت الاسلام شاکر تاکید کرد: مسلماً کوتاهی در حوزه پوشش بانوان و عفاف و حجاب کمک به دشمن است که جدیت بیشتر مسئولان امر را می‌طلبد.
کد خبر: ۸۶۶۴۸۶۴
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از اردکان حجت‌الاسلام و المسلمین "سید اسماعیل شاکر" در نشستي که با دبیر و مسئولان برگزاری اولین جشنواره ی مد و لباس ایرانی اسلامی استان یزد داشت، با تاکید بر اهمیت تلاش در مسیر معرفی فرهنگ ایرانی و اسلامی در همه زمینه‌ها به ویژه در پوشش و حجاب، اظهار كرد: در اسلام موضوع عفاف و حجاب از جایگاه والایی برخوردار است تا جایی که دشمنان نیز به این موضوع واقف هستند و سال‌هاست جنگ را از این مسیر آغاز کرده‌اند.

وي ادامه داد: از جمله سنگرهای خط مقدم مبارزه و تقابل با دشمنان اسلام، مبارزه با فرهنگ مد غربی است که مطمئنا یکی از مسیرهای انتخابی در این راه برگزاری نمایشگاه و جشنواره های مد و لباس ایرانی اسلامی است تا فرهنگ و پوشش اسلامی و ایرانی و مدهای مورد قبول دین و جامعه خودمان نیز ترویج داده شود.

حجت الاسلام شاکر در ادامه تاکید کرد: مسلماً کوتاهی در حوزه پوشش بانوان و عفاف و حجاب کمک به دشمن است که جدیت بیشتر مسئولان امر را می‌طلبد.

وي با اشاره به روایتی مبنی بر این که هدایت از جایی آغاز شود که گمراهی شروع شده است، خاطرنشان کرد: انسان باید در مقابل انحرافات اقدام عملی داشته باشد چرا که نقد کردن ذلالت، کاری پیش نخواهد برد؛ بلکه به عنوان مثال در موضوع عفاف و حجاب همانگونه که حمله شده باید دفاع درست نیز صورت گیرد.

امام جمعه اردکان در پایان ابراز امیدواری کرد كه مسئولان و دست‌اندرکاران این حوزه در برگزاری این جشنواره در شهرستان اردکان تمام تلاش خود را بکار گیرند.

گفتنی است؛ "علی زمانیان" رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان و دبیر جشنواره نيز در اين نشست گزارش مبسوطی از اقدامات صورت گرفته در مسیر برگزاری این جشنواره در شهرستان اردکان ارائه کرد.

ارسال نظرات