فرماندار عسلویه:

بسیج و سپاه در تامین امنیت شهرستان در ایام نوروز نقش برجسته ای داشتند

فرماندار عسلویه گفت: امسال در ایام نوروز بسیج و سپاه در تامین امنیت شهرستان به کمک نیروی انتظامی اقدامات بسیار خوبی را انجام دادند و شاهد امنیت بسیار خوبی در شهرستان بودیم
کد خبر: ۸۶۶۴۸۰۸
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، عبدالله نادری یکشنبه‌شب در نشست با فرمانده و پاسداران سپاه شهرستان عسلویه اظهار داشت: فرمانده سپاه عسلویه فردی دلسوز با پشتکار بالا و فردی ارزشمند با روحیه انقلابی است که این ویژگی‌ها در پیشبرد اهداف نقش مهمی داشته است.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد اتحاد و یکپارچگی در جامعه، خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی باید برای جذب حداکثری و دفع حداقلی تلاش کنیم و به‌خوبی برای اتحاد و همبستگی بین مردم تلاش شود.

فرماندار شهرستان عسلویه با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید در راستای جذب رضایت‌مندی مردم تلاش کنند، اضافه کرد: این نظام و انقلاب متعلق به مردم است و همین مردم هستند که از نظام نگهداری می‌کنند و ما باید قدر مردم را بدانیم.

وی با اشاره به اینکه سپاه یکی از متقدمین در راستای جلب رضایت‌مندی مردم است، بیان کرد: پاسداران افراد فداکاری هستند که در عرصه‌های مختلف شاهد رشادت و دلاورمردی و حماسه‌آفرینی‌های آنها بوده‌ایم.

نادری ادامه داد: امسال در ایام نوروز بسیج و سپاه در تامین امنیت شهرستان به کمک نیروی انتظامی اقدامات بسیار خوبی را انجام دادند و شاهد امنیت بسیار خوبی در شهرستان بودیم که باعث قدردانی مردم از شورای تامین شهرستان شد.

فرماندار شهرستان عسلویه در بخش دیگری از سخنان خود از استخدام ۵۰ نفر از نیروهای بومی این شهرستان در شرکت‌های فعال منطقه خبر داد.

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه نیز در این نشست گزارشی از اقدامات صورت گرفته سپاه در سال گذشته و برنامه‌های سال جاری سپاه شهرستان را ارائه کرد.

ارسال نظرات