مسئول عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان تربت جام گفت: برنامه های هفته معلم و عقیدتی در سپاه و بسیج در رده های مقاومت بسیج این ناحیه با عنوان؛ مطهری، نماد اقدام و عمل برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۶۴۷۹۱
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
سرهنگ پاسدار اسماعیل عبدلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در خراسان رضوي، با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء بویژه استاد مطهری افزود: سالگرد شهادت علامه مرتضی مطهری فرصتی برای ترویج علم و اندیشه های ناب اسلامی به عنوان؛ نماد اقدام و عمل است.

وی با اشاره به این که ایام شهادت این مجاهد نستوه  به عنوان  هفته معلم و  هفته عقیدتی سیاسی در «سپاه و بسیج» نام گذاری شده است تصریح کرد: برنامه های  این هفته با عنوان؛ مطهری، نماد اقدام و عمل در  رده های مقاومت بسیج این ناحیه برگزارمی شود.  

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان تربت جام خاطر نشان کرد : توجه ویژه به حوزه  فعالیت های معرفتی، اعتقادی و سیاسی و  همچنین تجلیل از تلاش و جهاد علمی خدمتگزاران عرصه تعلیم و تربیت، اصلی ترین برنامه بسیج شهرستان می باشد.

وی بصیرت و معنویت افزایی را از مهمترین ماموریت های عقیدتی سیاسی در «سپاه و بسیج»برشمرد و اظهار داشت: در سال گذشته  بیش از  یازده هزار بسیجی و کارکنان «پایور  و وظیفه»در  نشست های اخلاقی، بصیرتی، عقیدتی، سیاسی و شجره طیبه صالحین در راستای تربیت و تعالی و آمادگی معنوی ،اعتقادی و قرآنی شرکت کردند.
 
کارگاه های علمی تخصصی آموزش مربیان، جلسات هم اندیشی، ارزیابی و آموزش قرآن و نماز، دوره های آشنایی با تشکیل خانواده و همسر گزینی،دوره های آموزشیار قرآن کریم نیز در همین راستا تشکیل و اجر گردید.

اسماعیل عبدلی به اولویت تبیین شعار راهبردی سال 95 در برنامه های عقیدتی سیاسی در  این هفته اشاره و ابراز داشت : فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی و رابطه آن با اقتصاد اسلامی، ضرورت مؤلفه های تفکر اقدام و عمل برگرفته از سیره و منش استاد مطهری درقالب نشست های علمی، بصیرتی و روشنگری «حکمت مطهر»در طول هفته در این ناحیه برگزار می شود.  

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان تربت جام عنوان کرد: کوهپیمایی، عطر افشانی و گلباران  مزار شهدای گمنام و  مراسم گرامیداشت و آیین تجلیل از اساتید، مربیان،مدیران و هادیان سیاسی دوره های آموزشی همزمان با شهادت استاد مطهری در مسجد الزهرا(س) ، سرکشی ازخانواده ی معظم  شهدای روحانی ، مربی و معلم  و  مسابقه دختران آفتاب ویژه خانواده کارکنان از دیگر برنامه های هفته معلم و عقیدتی سیاسی در«سپاه و بسیج»این شهرستان به صورت کمی و کیفی میباشد
ارسال نظرات
پر بیننده ها