خبرهای داغ:
ما به توصیه امام راحل(ره) بر این باوریم که هر چه فریاد هست باید سر آمریکا سرداد و درخواست جامعه اصناف و بازار و بسیجیان اصفهان از دولتمردان و بویژه رییس‌جمهور محترم هم این است که با این فریادها همنوا شوند و بیش از این به شیطان بزرگ دل نبندند؛
کد خبر: ۸۶۶۴۷۷۲
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان سازمان بسیج اصناف و بازاریان در بیانیه ای دزدی آشکار و غارت امریکا را از اموال بلوکه شده ی ملت ایران را محکوم کرد.

در آغاز این بیانیه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (حفظه) تاکید کرد: عدم تفاوت سیاست های امریکا را در قبال جمهوری اسلامی با گذشته را ؛ آمریکا تفاوتی نکرده؛ سیاستهای آمریکا در مقابل اسلام و در مقابل جمهوری اسلامی، سیاستهای ثابتی بوده. البتّه روشهایشان متفاوت است؛ یکی این روش را دنبال میکند، یکی آن روش را دنبال میکند، امّا هدفشان یک چیز است.

در ادامه ی این بیانیه آمده :دولت آمریکا به‌عنوان نماد دخالت گسترده در حوزه خصوصی افراد، نقض گسترده و منظم حقوق بشر در زندان‌های ابوغریب، بگرام و گوانتانامو و جلوگیری از مجازات عاملان این جنایات، بازداشت خودسرانه و شکنجه افراد در شبکه زندان‌های مخفی آمریکا از جمله در اروپا، قتل صدها زن و کودک بی‌گناه به‌وسیله هواپیماهای بدون سرنشین، حمایت‌های همه جانبه از اقدامات غیرانسانی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و اعمال مشابه می‌شناسدقصد دارند با توسل به بهانه های غیرهسته ای مرتب در قالب این گونه برنامه ها به ایران فشار بیاورند که این تلاش ها را به درستی می توان در قالب برجام های بعدی تحلیل کرد. دشمن در تلاش است تا ایران را از دستیابی به آرمان های خود بازدارد که در این راستا به هر حربه ای متوسل خواهد شد.

در این بیانیه با اشاره به عهد شکنی آمریکایی ها در برجام افرود:بر اساس برجام قرار بود دارایی های ایران آزاد شود ولی اکنون این دارایی ها آزاد که نشده هیچ مرتب مورد دستبرد دزدان آمریکایی قرار می گیرد. انفجار مقر تفنگداران آمریکا در لبنان که زمان آن به دهه های پیش باز می گردد اکنون به بهانه های واهی برای فشار بر ایران بدل شده است که در راستای آن در دزدی و دستبردی آشکار سرمایه های یک ملت را به تاراج می برند.

این بیانیه تاکید کرد:آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند در زمینه برجام به تعهداتشان عمل نکنند و در این مسیر 2 سیاست را در پیش گرفته‌اند. اول برنگرداندن اموال بلوکه شده ایران و دلیل‌تراشی برای غارت آن که نمونه آن همین حکم دیوان عالی آمریکا است. دوم اینکه بخش‌های تکلیفی خودشان در برجام یعنی تحریم زدایی را به سایر حوزه‌های اختلاف با ایران مرتبط کنند تا هم به تعهدات خود عمل نکنند و هم موضوع بازگشت اموال ایران را برای کنترل رفتارهای مخالف خودشان در منطقه استفاده کنند.

در ای بیانیه آمده ؛ واقعیت این است که برجام زمانی به سرانجام مورد نظر خواهد رسید که طبق وعده انتخاباتی رییس جمهور هم سانتریفیوژ بچرخد و هم چرخ زندگی مردم. و چون علاوه بر توقف بخش هایی از صنعت هسته‌ای کشور و کند شدن برخی بخش های دیگر،هنوز هیچ دستاورد مشهود و موثری در اقتصاد و معیشت مردم سراغ نداریم پس هنوز اندر خم یک کوچه ایم!

در پایان این بیانیه آمده ما به توصیه امام راحل(ره) بر این باوریم که هر چه فریاد هست باید سر آمریکا سرداد و درخواست جامعه اصناف و بازار و بسیجیان اصفهان از دولتمردان و بویژه رییس‌جمهور محترم هم این است که با این فریادها همنوا شوند و بیش از این به شیطان بزرگ دل نبندند؛چرا که دولتمردان امریکا ثابت کرده‌اند حتی برای امتیاز به برخی جریان های همسوی داخلی حاضر به دست برداشتن از خصومت با اصل نظام و انقلاب نیستند!

ارسال نظرات
پر بیننده ها