استاندار کرمان:

دولت به دنبال سیاه نمایی نیست

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه دولت یازدهم دنبال سیاه نمایی نبوده و نخواهد بود اظهار کرد: نظام اسلامی متعلق به همه است و باید برای تقویت باور و ایمان مردم به نظام اسلامی تلاش کنیم و دولت نیز در این جهت تلاش کرده و خواهد کرد و به دنبال سیاه نمایی نیز نبوده است.
کد خبر: ۸۶۶۴۷۴۸
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  علیرضا رزم حسینی”در جلسه مشترک اقتصاد مقاومتی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در جیرفت اظهار کرد: سیاست استان کرمان در جهت توسعه اقتصادی، بوده و خواهد بود و به دلیل اهمیت این موضوع در کارآمدی نظام، مقام معظم رهبری چندین سال را به عنوان سال‌های اقتصادی و فرهنگ نامگذاری کرده اند که نشان از اهمیت بالای این حوزه در رفاه مردم و اعتماد آنها به نظام و دولت و کارآمدی نظام در عرصه بین المللی است.

وی با بیان اینکه باید همه در عمل، افکار و رفتار خود پایبند این موضوع بوده و دست به دست هم داده تا کارهای نو و جدید در اقتصاد مقاومتی انجام دهیم، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی کار پیچیده ای نیست و در این راستا دولت با ابلاغ سیاست ها، برنامه ریزی را آغاز کرده است که قطعا نتیجه عملی شدن این طرح، تولید و توسعه پایدار در کشور و ایجاد اشتغال خواهد بود.

رزم حسینی  با بیان اینکه بخشی از برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در حد بضاعت استان کرمان هم اکنون در حال اجراست اظهار کرد: ما در استان کرمان برنامه های اقتصاد مقاومتی را از سال گذشته آغاز کردیم و هم اکنون نیز با اقدامات خود را با برنامه های دولت انطباق داده‌ایم.

نماینده دولت در استان کرمان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مربوط به یک دولت نیست و باید همواره در دستور کار دولتمردان باشد اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی جزء راهبردهای اصلی کشور است و همه هدف این طرح این است که با استفاده از ظرفیت های تولید به سمت مردمی کردن اقتصاد پیش رویم.

وی با بیان اینکه در اقتصاد مقاومتی برون نگری و درون زایی بودن مطرح است و نمی توانیم اقتصاد مقاومتی را بدون تعامل سازنده با کشورهای دیگر داشته باشیم، با اشاره به کاهش تورم در دولت یازدهم تصرح کرد: دولت های توسعه گرا به دنبال عوام فریبی نیستند و دولت یازدهم در ابتدای کار خود، اقتصاد تب دار و بی رمق را تحویل گرفت که باید کم کم از آن مراقبت می‌کرد تا به نقطه مطلوب و آرامش برسد و همه مردم بتوانند در جهت اقتصاد واقعی حرکت کنند.

رزم حسینی با تاکید براینکه دولت دنبال سیاه نمایی نبوده و نخواهد بود اظهار کرد: نظام اسلامی متعلق به همه است و باید برای تقویت باور و ایمان مردم به نظام اسلامی تلاش کنیم و دولت نیز در این جهت تلاش کرده و خواهد کرد و به دنبال سیاه نمایی نیز نبوده است.

استاندار کرمان اظهار کرد: باور استان کرمان در جهت اجرای اقتصاد مقاومتی است و هشت ماه است که کار اجرایی برای ارائه کتابچه اجرایی و عملیاتی اقتصاد مقاومتی انجام می دهیم.

وی با اشاره به اینکه امشب و فردا در قلعه گنج جلساتی برگزار می کنیم، افزود: شاید در آن زمان عده ای باور نمی کردند می خواهیم چه کاری انجام بدهیم و آن را شعاری می دانستند اما اکنون کار آغاز شده و باید طی ۱۰ سال صورت بگیرد.

رزم حسینی با بیان اینکه نباید نگاه سیاسی به اقتصاد مقاومتی داشته باشیم اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی در جهت تقویت بنیان نظام جمهوری اسلامی است، پس باید این خدمات به اطلاع مردم برسد.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان با بیان اینکه توسعه متوازن استان را دنبال می کنیم خاطر نشان کرد: هرچند غفلت هایی در گذشته صورت گرفته، اما هم اکنون به دنبال آن هستیم تا بتوانیم توسعه متوازن را در استان اجرایی کنیم و به همین دلیل از قلعه گنج، محروم ترین نقطه استان این مهم را آغاز کرده ایم.

منبع : ایسنا

ارسال نظرات