خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین بیان کرد: راه شهدا از مهم ترین وظایفی است که بر عهده ما نهاده شده‌اند.
کد خبر: ۸۶۶۴۷۳۳
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵

سرهنگ محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج در خبرگزاری بسیج در قزوین،در خصوص شهید مدافع حرم زکریا شیری، گفت: شهید زکریا شیری عضو رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که سال گذشته برای دفاع از حریم انقلاب و حرم اهل بیت(س) در مقابل تجاوز تروریست های تکفیری به سوریه اعزام و در عملیات های مختلفی شرکت داشت که متاسفانه در یک عملیات در روزهای نخست آذرماه سال۹۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه اعزام چندین گروه متخصص از رزمندگان اسلام برای بازگرداندن پیکر مطهر این شهید بزرگوار از محل شهادت و میدان نبرد به پشت جبهه و منطقه خودی حاصلی دربر نداشت و پیکر مطهر شهید زکریاشیری تا این لحظه به میهن عزیزمان بازنگشته است.

والدی افزود: باتوجه به گذشت چندین ماه از شهادت این شهیدعزیز و تائید شاهدان عینی و همرزمان وی و اطمینان از به شهادت رسیدن او، با اجازه و موافقت خانواده شیری، مراسم یادبود و گرامیداشت شهیدجاویدالاثر زکریاشیری برگزار می گردد.

این مسئول با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت این شهید عزیز، عنوان کرد: مراسم یادبود شهیدجاویدالاثر زکریاشیری در روز چهارشنبه ۸اردیبهشت ماه از ساعت ۱۵ الی ۱۶:۳۰ در مسجد حضرت علی اصغر(ع) شهر اقبالیه برگزار می شود.

وی گفت: شهید ذکریا شیری و دیگر شهدای ما برای دفاع از اهل بیت(ع) و حریم امامت و ولایت در این راه گام نهادند و خون پاک‌شان را تقدیم انقلاب کردند و ادامه راه این شهدای مدافع اسلام از مهم‌ترین وظایف است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) قزوین در پایان، ضمن آرزوی غفران الهی و ترفیع درجات شهدای مدافع حرم در پیشگاه خداوند متعال از عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور قزوین خواست تا با شرکت در مراسم گرامیداشت شهید جاویدالاثر زکریاشیری ضمن تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و شهدای اسلام، موجب تصلی خاطر بازماندگان و خانواده شهید شیری شوند.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها