مسئول دفتر نمایندگی سپاه فارسان:

اقتصاد مقاومتی تنش های جهانی را از کشور دور می کند

حجت الاسلام سید محمد رضا علوی، گفت: مبارزه با مفاسد اقتصادی، حمایت از تولید ملی و مبارزه با اسراف از الزامات اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۶۶۴۷۲۷
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان در گفتگو با خبرنگار بسیج، اظهار کرد: یکى از شرایط اقتصاد مقاومتی، استفاده از همه‌‌ ظرفیتهاى دولتى و مردمى است و اهتمام جدی به حل مشکلات معیشتی مردم، مبارزه با مفاسد اقتصادی، حمایت از تولید ملی و مبارزه با اسراف از الزامات اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد رضا علوی با تأکید بر اینکه باید جایگاه اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید و جلوگیری از عدم مهاجرت روستائیان به شهر و ایجاد اشتغال در برنامه‌های اقتصادی دستگا‌ه‌های اجرایی به طور واضح مشخص شود، افزود: دولت باید با تدبیر از فرصت به دست آمده در فضای پسابرجام برای رونق تولید داخلی و توجه به سرمایه‌گذار و تولیدکننده داخلی شرایط را برای تولید کالاهای ایرانی فراهم کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به اقتصاد داخلی و نیز تحولات اقتصاد جهانی پیوند خورده و می‌تواند مشکلات را کاهش دهد.

علوی، یادآور شد: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باعث می‌شود پس‌اندازهای خُرد و منابع کلان کشور به سمت سرمایه‌گذاری و خرید اوراق مشارکت، ایجاد اشتغال خُرد در شهرها و روستاها و تجاری‌سازی و نیز عرضه به بازار هدایت شود.

وی، در پایان با تأکید بر اینکه اجرای صحیح سیاست‌های اقتصاد مقاومتی موجب کاهش تنش‌ها از اقتصاد کشور می‌شود، خاطرنشان کرد: این موضوع باعث می‌شود ما از تنش‌های اقتصادی جهان دور شده و یا حداکثر تأثیر کمتری بر اقتصاد کشور داشته باشد و آن را دچار تزلزل نکند.

ارسال نظرات