معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان ابهر:
تاکنون ۵۵ نوبت شیر در بین دانش‌آموزان ابهری توزیع شده است.
کد خبر: ۸۶۶۴۶۸۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: به منظور ارتقای سلامت دانش‌آموزان طرح‌های مختلف بهداشتی و سلامت در مدارس شهرستان ابهر تاکنون ۵۵ نوبت شیر در بین دانش‌آموزان ابهری توزیع شده است.

کریم مسگر جماعت افزود: تاکنون تعداد ۴ هزار و ۶۷۲ دانش‌آموز دختر دوره اول و دوم متوسطه از این طرح بهره‌مند شده‌اند.

وی از توزیع ویتامین D در بین دانش‌آموزان دختر و پسر دوره اول و دوم متوسطه خبر داد و اظهار داشت: ۱۰ هزار و ۹۰۱ دانش‌آموز از این قرص‌ها بهره‌مند شده‌اند.

مسگر جماعت با اشاره به اجرای طرح کنترل شپش سر در مدارس شهرستان ابهر اضافه کرد: این طرح در همه مدارس شهرستان اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه مربیان بهداشت و کارشناسان شبکه بهداشت با حضور در مدارس به اجرای طرح پیشگیری از شپش سر اقدام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح پیشگیری از همه‌گیری شپش در مدارس است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ابهر از توزیع بروشور و ارائه توصیه‌های بهداشتی در بین دانش‌آموزان خبر داد و افزود: این طرح با هدف آموزش پیشگیری از بیماریها به ویژ نهادینه سازی فرهنگ خود مراقبتی و پیشگیری از بیماری دیابت در بین دانش‌آموزان اجرایی شده است.

مسگر جماعت با اشاره به توزیع شیر در مدارس شهرستان ابهر اظهار کرد: توزیع شیر از آبان‌ماه سال جاری آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۵۵ نوبت شیر در بین دانش‌آموزان ابهری توزیع شده است، تصریح کرد: تاکنون یک میلیون و ۵۲۳ هزار و ۷۸۱ پاکت شیر در بین دانش‌آموزان ابهری توزیع شده است.

ارسال نظرات