فرمانده سپاه سلمان در جمع بسیجیان شهرستان چابهار:

بسیجی یعنی فکر جریان فرهنگ

سردار معروفی گفت: بسیج فقط برای نمایش دادن نیست، بسیج اقتدار و ضامن امنیت کشور است بسیجی است که باید ضامن امنیت کشور باشد و در تمام عرصه های نظامی آمادگی داشته باشد
کد خبر: ۸۶۶۴۶۶۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج ، سردارسرتیپ دوم پاسدار  حسین معروفی با حضور در جمع گروهانهای منتخب گردانهای  امام علی(ع)، امام حسین(ع)، بیت المقدس و کوثر شهرستان چابهار با اظهار رضایت از آمادگی بسیجیان نسبت به دوره های قبل اظهار کرد: آمادگی بالایی که در حال حاضر از شما بسیجیان مشاهده می شود نشان از  سازماندهی و آموزش و انسجام  و شتاب خوب صورت گرفته در این مدت است و افتخار می کنیم در خدمت شخصیت های با انگیزه و با فکر و مومن اهل تسنن و تشیع همچون شما هستیم.
سردار معروفی داشتن روحیه اعتقادی و ایمان را متضمن پیش روندگی انقلاب دانست و افزود: تا زمانی که  قوه  ی  تفکر و انگیزه در ذهن و روح شما مومنین انقلاب اسلامی باشد استحکام انقلاب اسلامی پیش روندگی انقلاب،  قوه اقتدار و امنیت و سربلندی و شرف و عزت ما بیشتر خواهد شد .
وی خطاب به بسیجیان تصریح کرد: شما جزء شایسته ترین انسان ها در درگاه خداوند هستید؛  قدوم شما در تجمع های بسیج عبادت است  شما ایستادگان در مقابل دشمن خدا هستید که پرورش یافته مکتب وحی، قرآن کریم ، نبی مکرم و دستورات نورانی ائمه الهی هستید .
سردار فرمانده سپاه سلمان از محبت به اهل بیت بعنوان وجه مشترک تشیع و تسنن یاد کرد و خاطر نشان ساخت: شیعه وسنی همه اهل بیت پیامبر را دوست دارند و احترام و تکریم و پیروی ازخاندان عصمت و طهارت وجه مشترک افتخار همه ماست و به واسطه همین وجوه  مشترک بالاترین روحیه استکبار ستیزی و بالاترین روحیه وطن پرستی و بالاترین درجه همت و حرمت در سیستان وبلوچستان وجود دارد .
معروفی تاکید کرد: هیچ قومی به اندازه قوم بلوچ خاک خودشان را دوست ندارند و به اندازه این  قوم ناموس پرست نیستند و این افتخاری است که متعلق به شما مردم و بسیجیان بلوچ  است و بنده افتخار می کنم نوکری انسان های مومن و فداکار از هر نوع قشر جامعه چه بازاری و خانه دار و محصل و ... که در جمع حضور دارند هستم.
وی این تلفیق را نشان از ادب و معرفت دانست که به وجود نمی آید مگر در چارچوب دین مبین اسلام  و تصریح کرد: ماموریت سخت حفظ و ترویج انقلاب  به ما نیروهای بسیجی و انقلابی واگذار شده که بدون شناخت امام زمانش و دشمن انقلاب امکان پذیر نیست؛ در حال حاضر مهمترین مولفه دشمن شناسی و امام شناسی است  و باید دشمن و اهداف و راهبرد و و روش و منش او را با بصیرت کامل بشناسیم .
فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: در حال حاضر برای سپاه شهرستان چابهار برنامه های خوبی هم در زیرساخت حوزه ها و پایگاه ها و هم در حوزه توسعه و ماموریت در آینده نزدیک داریم.
وی ادامه داد: بسیج فقط برای نمایش دادن نیست بسیج اقتدار و ضامن امنیت کشور است بسیجی است که باید ضامن امنیت کشور باشد و در تمام عرصه های نظامی آمادگی داشته باشد این آمادگی بوجود نمی آید مگر با آموزش نیروها.
وی در پایان خاطر نشان کرد: فردی که بی توجه به امنیت  است و دغدغه دین را  ندارد و از کنار ناملایمات و مشکلات مردم بگذرد بسیجی نیست بسیجی یعنی فکر جریان فرهنگ، خیلی انسان ها بسیجی هستند چون جریان و تفکرشان و حوزه نظری شان مقدس است.
ارسال نظرات