خبرهای داغ:
نشست هم‌اندیشی درباره برگزاری نوزدهمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر با حضور مهدی شفیعی (مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، حسین مسافرآستانه (دبیر نوزدهمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر)، همایون قنواتی (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان)، زمانی و نعمت‌زاده (مدیر عامل و معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد اروند) برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۴۵۱۶
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،در ابتدای نشست قنواتی ضمن تشکر و قدردانی از میزبانی سازمان منطقه آزاد اروند از اهمیت و جایگاه تئاتر فتح خرمشهر در سطح استان و کشور سخن گفت و گزارشی از هجدهمین جشنواره و آثار رسیده به دبیرخانه نوزدهم ارایه داد.

مهدی شفیعی نیز در ادامه خواستار برگزاری با کیفیت و خلق آثار هنری ماندگار با حضور نمایش‌های فاخر از سراسر کشور شد و آمادگی مرکز را برای برگزاری با شکوه‌تر این جشنواره اعلام کرد.

وی همچنین آمادگی خود را برای برگزاری برنامه‌های هنری مختلف در سطح کشور با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند اعلام کرد.

حسین مسافرآستانه نیز در ادامه هدف از برگزاری جشنواره را تبدیل آن به یک برند عنوان کرد و خواستار همکاری و مساعدت تمامی دستگاه‌های دولتی شد.

در ادامه زمانی با استقبال از برگزاری جشنواره مشارکت سازمان در برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشنواره را اعلام کرد و از معاون فرهنگی سازمان خواست که در زمینه‌های مختلف جشنواره همکاری و مساعدت لازم را انجام دهد.

در پایان جلسه تفاهم‌نامه‌ای از سوی سازمان منطقه آزاد اروند، مرکز هنرهای نمایشی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان درباره برگزاری نوزدهمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر امضا شد.

همچنین حاضران در نشست از پلاتوها و سالن‌های نمایش شهرستان خرمشهر و آبادان دیدن کردند و مقرر شد با همکاری معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و سازمان منطقه آزاد اروند 2 پلاتو در آبادان و خرمشهر احداث شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها