خبرهای داغ:
دبیر کانون شورای عالی کار استان همدان مطرح کرد

ایجاد اشتغال پایدار نیاز اصلی استان همدان

دبیر کانون شورای عالی کار استان همدان با تاکید بر اینکه وضعیت زندگی کارگران سخت شده و تحت فشار هستند، گفت: بخش اعظمی از اشتغال‌های ایجاد شده پایدار نیستند در حالی که اشتغال پایدار نیاز اصلی استان است.
کد خبر: ۸۶۶۴۵۰۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، احمد معبودی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همدان که به مناسبت هفته کارگر برگزار شد با بیان اینکه وضعیت معیشتی کارگران مشکل شده و بیشتر کارگاهها و کارخانههای استان همدان با ۲۰ درصد ظرفیت خود در حال فعالیت هستند، اظهار داشت: امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده مشکلات یکی پس از دیگری رفع شود.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت زندگی کارگران سخت شده و تحت فشار هستند، گفت: بخش اعظمی از اشتغال‌های ایجاد شده پایدار نیستند در حالی که اشتغال پایدار نیاز اصلی استان است.

دبیر کانون شورای عالی کار استان همدان با بیان اینکه از مسئولان و دست‌اندرکاران نظام می‌خواهیم که به مطالبات رهبری توجه جدی کنند تا این عناوین ارزشی در حد شعار باقی نماند، ادامه داد: با اجرایی شدن شعار حمایت از کار، تولید و سرمایه ایرانی تحریم‌های اقتصادی دشمن کارساز نخواهد بود و مشکلی برای جامعه به وجود نخواهد آمد چرا که با حمایت از تولید داخلی به درستی از عهده تحریم‌ها برمی‌آییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات