خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبری؛

به تبعیت از رهبر معظم انقلاب در دور دوم انتخابات مجلس شرکت خواهیم کرد

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری بر لزوم مشارکت حداکثری و انتخاب نماینده اصلح در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد.
کد خبر: ۸۶۶۴۴۵۱
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز با اشاره به اهمیت ضرورت مشارکت گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: همانطوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها فرموده اند حضور و پشتیبانی مردم از انقلاب تنها عامل ایجاد و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: اگرچه خدای متعال و عنایات امام زمان(عج) اصل مسئله است، اما به لحاظ جریان امور نیز این حضور در صحنه مردم است که می تواند کارها را پیش ببرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری انتخابات را یکی از صحنه های تجلی حضور مردم عنوان کرد و گفت: امیدواریم ملت عزیز ما همانطوریکه در 7 اسفندماه با حضور حداکثری خود نشان دادند که پشتیبان نظام و انقلاب هستند در در دور دوم انتخابات نیز مشارکت حداکثری داشته باشند.

وی به انتخاب فرد اصلح در انتخابات نیز تاکید کرد و گفت: چراکه با انتخاب فرد اصلح است که می شود شاهد خدمات مطلوبی در کشور بود.

وی در پایان بار دیگر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران را محور وحدت در جامعه عنوان کرد و افزود: بنابراین با تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری در دور دوم انتخابات شرکت خواهیم کرد و حماسه دیگری خلق خواهیم کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار