رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: باید جامعه را به سمت اقتصاد مقاومتی با مشارکت هنرمندان سوق داده شود.
کد خبر: ۸۶۶۴۴۴۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علیرضا نوروزی در آئین افتتاح نمایشگاه عکاسی و ویدئو آرت در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی، اظهار داشت: باید با مشارکت جامعه هنری و هنرمندان مردم را به سمت تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی سوق دهیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه نمایشگاه مورد اشاره از پنجم تا یازدهم اردیبهشت سال جدید از ساعت 10 تا 13 صبح و 17 تا 21 برای بازدید علاقه‌مندان دائر شده است، خاطرنشان کرد: نگارخانه در روزهای دوشنبه تعطیل است.

این مسئول به برگزاری نشست گفت‌وگو و تحلیل روز پنج‌شنبه 9 اردیبهشت ماه ساعت 17 اشاره کرد و افزود: با حضور هنرمندان این نشست برپا خواهد شد در آن به نقد و بررسی مباحثی از این دست اقدام می‌شود.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی با اظهار اینکه در نمایشگاه مورد اشاره عکس‌هایی از برندها و آرم‌های معروف پوشاک خارجی گردآوری شده و به نمایش درآمده است، خاطرنشان کرد: متاسفانه آرم پوشاک‌های تولید داخل در این نمایشگاه دیده نمی‌شود که موضوع فوق برای مخاطبان حامل یک پیام است.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه مورد اشاره موضوع استفاده آحاد مردم از لباس‌های خارجی و توجه نکردن آنها به تولیدات بومی به مخاطبان گوشزد می‌شود، اینکه باید به مصنوعات و تولید داخل بها داد.

این مسئول بر ضرورت توجه داشتن اقشار مختلف مردم به شعار سال مبنی بر «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» تاکید کرد و افزود: باید برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های داخلی با عزم راسخ و به صورت جدی گام برداشته شود.

نوروزی با اشاره به اینکه نمایشگاه مورد اشاره توسط یکی از اساتید برجسته هنر و فارغ‌‌التحصیل‌های رشته پژوهش هنر از دانشگاه هنرهای اسلامی تبریز برگزار شد، خاطرنشان کرد: این سری از حرکت‌ها باید استمرار پیدا کند.

این مسئول در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه در نخستین روزهای سال جدید قرار گرفته‌ایم، بر ضرورت شکل گرفتن همت مضاعف و عزم راسخ برای عملیاتی کردن منویات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی بر ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت‌های نهفته در هنر برای اشاعه دادن افکار و اندیشه‌های درست و غنی‌سازی فرهنگ عمومی تاکید کرد و گفت: باید هنرمندان را به این قبیل مسائل حساس کرد.

ارسال نظرات