به منظور تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از کارگاه های تولید قارچ خوراکی، گلخانه، صنایع ریسندگی و بافندگی و همچنین صنایع تبدیلی بازدید و سرکشی بعمل آمد.
کد خبر: ۸۶۶۴۴۳۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: سروان پاسدارحسن زارعی مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله در این خصوص گفت: به منظور تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل این ناحیه در سال 94 اقدام به پرداخت 15 میلیارد ریال تسهیلات بانکی با سود 16% به متقاضیان دارای شرایط ایجاد کارگاه های تولیدی کوچک و متوسط نمودند که به حمدالله با توجه به گزینش خوب و سرکشی های مستمر از کارگاه های مربوطه 100% آنها فعال می باشد.

وی گفت: در همین راستا در سال 95 اقدام به شناسایی قطبهای تولیدی صنایع تبدیلی کوچک و متوسط کرده ایم تا هر چه بهتر بتوانیم در زمینه اقتصاد مقاومتی فعالیت نماییم.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله ادامه داد: همچنین قرار است آن دسته از کارگا ههای تولیدی موفق که شرایط برتر را دارا می باشند جهت انعکاس خبر در صدا و سیمای استانی و همچنین ارجاع به ادارات و سازمانهای مربوطه جهت الگو برداری معرفی شوند.

زارعی در پایان بیان کرد: این شهرستان دارای استعدادهای بالقوه ای در زمینه ایجاد کارگاههای تولیدی و همچنین صنایع تبدیلی می باشد که می بایست با تلاش و همت مضاعف ادارات و سازمانهای مربوطه آنها را شکوفا کرد و با فعال کردن روستاها جلوی مهاجرت روسائیان به شهرها را گرفت.


ارسال نظرات